پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۸۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۳۹۹ صبح امروز با حضور یک‌هزار و ۶۷۷ دانشجو در ۱۰ دانشگاه کشور به طور همزمان برگزار شد.
شعار سال:‌ بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۳۹۹ در ۱۰ دانشگاه پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شده است.

آزمون به صورت تشریحی در همه رشته‌ها فقط در روز جمعه اول اسفندماه ۹۹ از ساعت ۸ صبح آغاز شده است و تا ۱۸ بعدازظهر ادامه دارد.

پیش از این قرار بود مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه ۲۵ مهرماه ۹۹ با حضور یک هزار و ۶۷۷ دانشجو در دانشگاه‌های مناطق ۱۰ گانه برگزار شود که به دلیل اعمال محدودیت‌های تردد لغو شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 386395، iusnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین