پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
رئیس سازمان سنجش با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین المپیاد عملی دانشجویی کشور گفت: نتایج نهایی المپیاد اواسط شهریور ماه اعلام می‌شود.
شعارسال: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش امروز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور یک هزار و ۲۳۹ نفر در ۲۳ رشته شرکت کردند که از این تعداد ۶۰ درصد مردان و ۴۰ درصد داوطلبان زنان هستند.

وی افزود: نتایج نهایی بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اواسط شهریور ماه ۹۸ اعلام خواهد شد.

خدایی با اشاره به ارائه تسهیلات به برگزیدگان این دوره از المپیاد گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته به عضویت بنیاد ملی نخبگان در می‌آیند و از تسهیلات بنیاد استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان سنجش افزود: نفرات اول تا پانزدهم هر رشته از تسهیلات ورود بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها بر اساس مصوبه شورای استعداد تحصیلی بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین این برگزیدگان در زمان ورود به دوره دکتری نیز از ۵۰ درصد امتیاز برخوردار خواهند شد.

خدایی درباره رشته‌های جدید در المپیاد علمی دانشجویی خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی به شورای المپیاد ارائه شده است که در صورت بررسی به رشته‌های المپیاد اضافه خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1398 ، کدخبر: ۷۸۰۳۰۲ ، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین