پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۰ فقط در روز جمعه ۱۹ شهریور صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

شعار سال:  بنابر اطلاعیه امروز سه شنبه سازمان سنجش آموزش کشور، راه‌یافتگان مرحله نهایی المپیاد علمی در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ۱۰گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.
 
گزیده نکات اعلام شده برای دانشجویان به این شرح است:
 
- برنامه زمان‌بندی آزمون ها در درگاه واحد المپیاد به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org  قابل دریافت میباشد.
 
- شرکت کنندگان در هر یک از رشته های »شـیمی»، »زیست شناسی»، »مهندسی شـیمی»، »مهندسی صنایع»، »مهندسی مواد و متالورژی»، »مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات)»، »مهندسی برق»، »مهندسی مکانیک» در صورت علاقه‌مندی می توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته »سلولهای بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند.
 
- ضروری است هر یک از راه‌یافتگان به مرحله نهایی برای انتخاب شهر محل آزمون، یا رشته المپیاد  (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) بر اساس پیامک ارسالی حداکثر تا روز پنجشنبه ۱۱/۰۶/۱۴۰۰ اقدام نمایند.
 
- برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.
 
- آزمون‌ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه ۱۹/۰۶/۱۴۰۰  از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر برگزار می شود.
 
- کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه تاریخ ۱۶/۰۶/۱۴۰۰ فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را  انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.
 
- با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه ها وجود ندارد.
 
- همراه داشتتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به حوزه تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه الزامی می باشد.
 
- پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
 
- استفاده از ماشین حساب های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. به جز المپیاد رشته روانشناسی که استفاده از ماشین حساب ممنوع است.
 
- به همراه داشتن کتاب قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:   9 شهریور   1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84455787

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین