پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
سرهنگ علی، ولی پور گودرزی گفت: ما برخورد‌ها را از کف بازار آغاز کرده ایم. طبق مشاهدات برخی سودجویان در تلگرام نهاده‌های دامی را به فروش می‌رسانند.
شعار سال : نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی افزایش هزینه‌های تولید و کمبود نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ اعلام کرد. او تاکید کرد که اگر تامین نهاده‌ها تسریع شود و این محصولات با سرعت بیشتر و قیمت کمتری به دست تولیدکنندگان رسد، سهمیه اختصاصی مرغداران افزایش پیدا می‌کند و می‌توان به کاهش قیمت در بازار امیدوار بود در غیر این صورت شاهد افزایش مجدد نرخ خواهیم بود. در این میان به نظر می‌رسد برخی سودجویان نیز وارد میدان شده و اقدام به احتکار نهاده‌های دامی کرده و یا آن‌ها را با قیمت‌هایی بالاتر عرضه می‌کنند که ضرورت دارد تا نهاد‌های مربوط برای کنترل قیمت برخورد‌ها را آغاز کنند.

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این خصوص گفت: پیگیری‌هایی در خصوص احتکار نهاده دامی که یکی از علل افزایش قیمت مرغ است صورت گرفته است.

او افزود: تا این لحظه کشفیاتی صورت نگرفته، اما با وزارت جهادکشاورزی جلسات تنگاتنگی برگزار شده است و نظارت بر بازار ادامه دارد. ما برخورد‌ها را از کف بازار آغاز کرده ایم. طبق مشاهدات برخی سودجویان در تلگرام نهاده‌های دامی را به فروش می‌رسانند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد‌ها با فروشندگان نهاده‌های دامی در تلگرام ادامه دارد. در راستای سامان دهی عرضه نهاده‌های دامی که منجر به کنترل قیمت مرغ می‌شد، سامانه بازارگاه با همکاری وزارت جهادکشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: از این طریق نهاده‌های دامی و خوراک مرغ به راحتی در اختیار مرغ داران قرار می‌گیرد و مشکل قیمت حل خواهد شد و دست دلالان نیز از این بازار می‌تواند کوتاه شود.

سرهنگ، ولی پور گودرزی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دستگاه‌های کارت خوان گفت: جلساتی ویژه با بانک مرکزی برگزار شده است تا در راستای جلوگیری از جرائم مربوط به کارت خوان اقداماتی انجام شود. پولشویی جرم ترویج یافته در این عرصه است. ضرورت دارد تا شهروندان دستگاه کارت خوان و مدارک خود را در این رابطه در اختیار دیگران قرار ندهند.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 2 اسفند 99 ، کد خبر : 1139688 ، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین