پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
شرکت‌های سیمانی همچنان به دنبال افزایش نرخ هستند و این پیشنهاد به وزارت صمت رسید، احتمالا قیمت گذاری بر اساس FOB خلیج فارس تعیین می‌گردد چرا که وزارت صمت با سرکوب قیمت‌های سیمان مخالف است.
شعار سال: شرکت‌های سیمانی همچنان به دنبال افزایش نرخ هستند و این پیشنهاد به وزارت صمت رسید، احتمالا قیمت گذاری بر اساس FOB خلیج فارس تعیین می‌گردد چرا که وزارت صمت با سرکوب قیمت‌های سیمان مخالف است.
حامد اصل روستا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان «سیدکو» در خصوص روند قیمتی سهام زیر مجموعه‌ها و شرکت اصلی و در رابطه با افزایش قیمت سیمان گفت: جمعی از مدیران هلدینگ‌ها و فعالان صنعت سیمان همزمان با دهه فجر جلسه‌ای را با وزیر صمت در خصوص مشکلات صنعت سیمان داشتند، خوشبختانه وزیر اعتقاد به سرکوب قیمت ندارند. آنچه که تا الان در خصوص صنعت سیمان اتفاق افتاده است، مهار قیمتی و عدم امکان افزایش نرخ توسط خود صنعت بوده است. وزیر موافق شناور شدن قیمت سیمان هستند، پیشنهادی را معاون معدنی وزارت صمت ارائه داده اند که ما برای آن فرمولی ارائه دهیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از بورس۲۴، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۵۶۲۷، www.tsepress.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: سیمان ، تورم ، صنعت ، سیدکو
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اسم ازاد سازی قیمت که میخواد معلوم نیست اخر و عاقبت قیمت خونه و مسکن در ایران چی میخواد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین