پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور گفت: در سیستم نرم‌افزاری که فروش بلیط را انجام می‌دهد، ظرفیت ۵۰ درصد را اعمال کردیم و عملاً امکان فروش بیشتر بلیط وجود ندارد مگر اینکه راننده اتوبوس پس از خروج از ترمینال در طول مسیر مسافر سوار کند.
شعار سال: مهران قربانی درباره رسیدگی به تخلفات اتوبوس‌های بین‌شهری که برخلاف پروتکل‌ها در ایام کرونا اقدام به سوار کردن مسافر بیش از حد مجاز، اظهار کرد: بلیط یا به صورت اینترنتی یا در پایانه‌ها به فروش می‌رسد، در سیستم نرم‌افزاری که فروش بلیط را انجام می‌دهد، ظرفیت ۵۰ درصد را اعمال کردیم و عملاً امکان فروش بیشتر بلیط وجود ندارد مگر اینکه راننده اتوبوس پس از خروج از ترمینال در طول مسیر اقدام به سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت مجاز کند.
 
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: داخل اتوبوس‌ها در سه نطقه مجزا (ابتدا، انتها و میانه اتوبوس) برگه‌های راهنمایی ثبت شده و مسافران می‌توانند اعترضات خود را با توجه به موارد ذکر شده در این برگه‌ها، در اختیار پلیس، شرکت حمل و نقل‌کننده، سازمان راهداری و نهایتاً سایت ۱۴۱ قرار دهند.

وی تصریح کرد: البته این موضوعات باید به صورت مستند در اختیار ما قرار بگیرد و شامل عکس یا فیلم و شماره خودرو باشد، در صورت دریافت این مستندات پیگیری خود را درباره تخلف راننده و شرکت حمل نقل‌کننده پیگیری می‌کنیم البته عمدتاً این موضوعات به شرکت‌های حمل و نقل برنمی‌گردد و بیشتر موارد مربوط به راننده‌ها هستیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه موارد تخلف در صورت احراز، قطعاً پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: به موارد ارجاع شده نیز در این رابطه به سرعت رسیدگی کردیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۶۳۲۰۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین