پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
وزیر کشور گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا مقرر شده سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی و از این شهر‌ها ممنوع باشد، اما به بقیه شهرستان‌ها و شهر‌ها سفر آزاد است. البته توصیه می‌کنیم اگر کسانی فکر می‌کنند که قدرت و شرایط رعایت پروتکل‌ها را ندارند از سفر خودداری کنند.
شعار سال: عبدالرضا رحمانی فضلی در سفری به قم در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط سفرهای نوروزی گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا در این زمینه مصوبه دارد و ما نیز تابع آن هستیم.

وی ادامه داد: در این ستاد مقرر شده شهرهایی که در رنگ بندی قرمز و نارنجی هستند، سفر کردن به آن‌ها و یا از آن ها ممنوع است، ولی سفر به بقیه شهرستان‌ها و شهرهای کشور آزاد است.

وی در همین راستا گفت: توصیه می‌کنیم اگر کسانی فکر می‌کنند که قدرت و شرایط رعایت پروتکل‌ها را ندارند از سفر خودداری کنند، پروتکل ها را شدیدتر کرده‌ایم. چادر زدن در بوستان ها و خیابان ها و استفاده از مدارس و یا خانه های شخصی که مورد اطمینان نیستند همه اینها ممنوع خواهد بود. هتل ها و رستوران هایی که می روند باید از قبل با هماهنگی وزارت گردشگری به گونه‌ای تدارک ببینند که دستورالعمل ها رعایت شود. برای اتوبوس، هواپیما و قطار از قبل دستورالعمل داده شده است. محور سلامت و محور صحت برای مردم خود مردم هستند.

رحمانی فضلی افزود: وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی، پیش بینی و برنامه ریزی مؤثر، مهیا کردن امکاناتی مانند پزشک، دارو و تخت و همچنین ارائه تذکرها و توصیه‌های لازم است.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت کشور، وی تاکید کرد: نیت و رویکرد ما این نیست که در خصوص مردمی که یک سال در سختی هستند از روش‌های جرم انگارانه و برخوردهای قانونی استفاده کنیم، ولی با همه خویشتنداری‌ها در برخی موارد مجبور می‌شویم با متخلفان و عده معدودی که در رابطه با سلامت عموم مردم تخلف می‌کنند برخورد کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 99122216655، www.isna.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
واقعا معلوم نيست چي ميشه گفت به اين سطح از سو مديريت ها در تعطيلات نوروزي اگر ما زودتر واكسن رو شروع ميكرديم ميتونستيم الان خوشحال تر باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
الآن فقط میشه به هتل ها رفت ؟!
بنظرم خیلی از ویلا های شخصی به مراتب تمیز تر از هتل ها هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین