پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
مونسان، وزیر گردشگری: طرحی برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ آمده شده و در نهایت در ستاد ملی کرونا به تصویب رسیده است.

  شعار سال:مونسان با اشاره به برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای نوروز ۱۴۰۰ گفت: با ستاد ملی کرونا و کمیته امنیتی و اجتماعی جلسات زیادی داشتیم که این جلسات با حضور مسئولان وزارت گردشگری، وزارت بهداشت و وزارت کشور و دستگاه‌های مرتبط در این حوزه برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه طرحی برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ آمده شده و در نهایت در ستاد ملی کرونا به تصویب رسیده است افزود: سه نوع سفر داریم که دو نوع آن مدیریت شده در قالب تور‌های گردشگری و اقامت در محل‌های مجاز گردشگری است که وزارت بهداشت کمترین دغدغه را در ارتباط با این سفر‌ها دارد چرا که تحت پروتکل‌های بهداشتی است.
 
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه چیزی که موجب نگرانی ما است سفر‌های انبوه بدون برنامه است گفت: اینکه هر کس با ماشین شخصی راهی سفر شود و در هر جا اقامت داشته باشد غیر قابل کنترل است.
 
وی با بیان اینکه هر گونه کمپ، زدن چادر و ایجاد اجتماع ممنوع است افزود: سفر‌های نوع یک و دو را که عمدتاً برای گردشگری اقتصاد و درآمد دارد را پس از یک سال رکود در برنامه داریم و در تلاشیم که نوع سوم سفر‌ها را مدیریت و کنترل کنیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شهرآرا نیوز ، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1399  ، کدخبر:59742 ،www.shahraranews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین