پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وجود قوانین معارض و ماموریت‌های مداخله گر توسط سایر نهاد در امور مرتبط با صدور مجوز تاسیسات گردشگری دریایی به عنوان مهمترین معضل این صنعت اشاره کرد و گفت: به منظور رفع این مشکل بزرگ، سند راهبردی گردشگری دریایی تدوین شده است.
شعار سال: لیلا اژدری به اقدامات وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی سال‌های اخیر در راستای رونق گردشگری دریایی اشاره کرد و بیان داشت: صنعت گردشگری، مردمی‌ترین اقتصاد در دنیا محسوب می‌شود.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه سه ضلع تشکیل دهنده مثلث این صنعت را مردم محلی، عرضه کننده خدمات گردشگری و گردشگران تشکیل می‌دهند، خاطرنشان ساخت: دولت به عنوان برقرار کننده ارتباط بین این سه ضلع در وسط مثلث قرار داشته و وظیفه سیاست گذاری و نظارت را به عهده دارد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه تاکید کرد: صدور مجوز‌های مرتبط با فعالیت‌های گردشگری دریایی از دیگر وظایف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محسوب می‌شود.

تدوین سند راهبردی گردشگری دریایی

وی به وجود قوانین معارض و ماموریت‌های مداخله گر توسط سایر نهاد‌ها در امور مرتبط با صدور مجوز تاسیسات گردشگری دریایی به عنوان مهمترین معضل این صنعت اشاره کرد و اذعان داشت: به منظور رفع این مشکل بزرگ، سند راهبردی گردشگری دریایی تدوین شده است.

به گفته مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بر اساس سند راهبردی گردشگری دریایی، تمام دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند.

اژدری در ادامه گفته‌های خود خاطرنشان ساخت: سند راهبردی گردشگری دریایی هنوز به تصویب نهایی نرسیده است، اما تصویب نهایی آن بدون شک نقش مهمی در رفع مشکلات و موانع توریسم دریایی کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تدوین سند راهبردی گردشگری دریایی به تنهایی برای رفع مشکلات کافی نیست، اظهار داشت: بسیاری از نهاد‌های مداخله گر خارج از دولت هستند و همین امر می‌طلبد تا در سطح وسیع تری نسبت به رفع این معضل اقدام شود.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد رونق صنعت گردشگری دریایی کشور با رفع موانع قانونی و افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ کد خبر: ۸۹۳۹۶، mana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
توريسم درياييدر ايران به هيچ عنوان نميتونه به شكل خارجيش اجرايي بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین