پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
گزارش‌ها حاکی از آن است که برای وزارت ورزش و جوانان تاکنون دو گزینه نصرالله سجادی و سید مناف هاشمی به صورت جدی‌تر از دیگر گزینه‌ها مطرح هستند.

شعارسال: با توجه به اینکه استعفای سه وزیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفت، تاکنون سرپرست‌هایی برای این سه وزارت‌خانه معرفی شده‌اند. بر همین اساس بطحایی برای وزارت آموزش و پرورش، سجادی در وزارت ورزش و جوانان و عباس صالحی در وزارت ارشاد به عنوان سرپرست معرفی شده‌اند. با این وجود دولت تاکید دارد که لزوما سرپرست‌های اعلام شده در نهایت سکان این سه وزارت‌خانه را بدست نخواهند گرفت و ممکن است وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های مذکور چهره‌ای غیر از سرپرست‌های معرفی شده باشد.

در همین راستا گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که برای وزارت ورزش و جوانان تاکنون دو گزینه نصرالله سجادی و سید مناف هاشمی به صورت جدی‌تر از دیگر گزینه‌ها مطرح هستند و نمایندگان استان تهران عمدتا روی گزینه مناف هاشمی اتفاق نظر داشته و در تلاش هستند تا بستر را برای رای‌آوری وی در پارلمان دهم مهیا کنند، البته این در حالیست که برخی نمایندگان دیگر حوزه‌های انتخابیه نیز به دنبال تصدی سجادی در وزارت ورزش و جوانان هستند.

لازم به ذکر است در این میان نهاد ریاست جمهوری از هر دو گزینه درخواست کرده تا برنامه‌های خود را برای پست وزارت ورزش و جوانان ارائه کنند و با هر دو گزینه مذاکرات لازم برای تکیه زدن بر صندلی وزارت ورزش و جوانان صحبت شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار خبر 28 مهر 1395، کدمطلب: 420785 ،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین