پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۴۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از ورود بخش دوم تجهیزات استراتژیک توسط شرکت هندی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

    شعار سال:بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این تجهیزات شامل دو دستگاه جرثقیل ساحلی ۱۰۰ تنی به ارزش ۷.۵ میلیون دلار است که در اولین ساعات صبح امروز (یکشنبه ۱ فرودین) وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد.

وی افزود: ورود این تجهیزات در راستای تعهدات قرارداد ۸۵ میلیون دلاری شرکت سرمایه گذار هندی در چابهار است به گونه ای که طرف هندی متعهد به تأمین و ورود‌ تجهیزات تخلیه و بارگیری بر اساس تعهدات قراردادی بلند مدت، به صورت (BOT) می باشد.
 
آقایی با بیان اینکه این تجهیزات برای تخلیه و بارگیری کالا در فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی استفاده می‌شود، تصریح کرد: بخش سوم تجهیزات تا اواسط سال ۱۴۰۰ وارد بندر چابهار خواهد شد.
 
بهمن سال گذشته ۲ دستگاه جرثقیل ساحلی ۱۴۰ تنی به ارزش ۸.۵ میلیون دلار وارد بندر شهید بهشتی شده و به بهره برداری رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسپوتنیک، تاریخ انتشار:1 فروردین 1400  ، کدخبر: 202103217648661 ،www.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین