پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: شاخص ها و دستاوردهای سه ساله دولت مهمترین مبنای قضاوت و انتخاب مردم و رویکرد سیاسی نیز مبنای کار بسیاری از منتقدان دولت است.

شعارسال: جمشید انصاری پنجشنبه شب افزود: عملکرد دولت برای بیشتر مردم روشن و مبنای قضاوت مردم عملکرد دولت و نتایج اقدامات طی سه سال خدمت است.

به گفته وی از جمله عملکردهای مثبت دولت در سه سال گذشته در حوزه سیاست خارجی، تنش زدایی روابط بین الملل، بهبود شاخص های اقتصادی و امنیتی، توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی افزود: در این بین عده ای ممکن است با رویکرد سیاسی با مسایل برخورد کرده و برخی از جهت گیری های دولت را قبول نداشته و از آن انتقاد کنند.

انصاری گفت: اما آنچه که مورد انتظار است بردن روال اظهار نظرها به سمت منطق و انصاف است و دولت نیز پذیرای انتقادهای منصفانه هست اما در نقدهای غیر از این، فقط قاعده کار را به آنها تذکر می دهد.

انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای حضور در جلسه شورای اداری، ستاد اقتصاد مقاومتی و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات کردستان از روز پنجشنبه به استان کردستان سفر کرده بود.

استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع، طبق سرشماری سال 1390 دارای یک میلیون و 493 هزار نفر جمعیت بوده و از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب کرمانشاه و شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29شهر، 31بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 30 مهر 1395، کدمطلب: 82274672 (5621144) ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
واقعا معاون اول درست می فرمایند. بهترین شاخص است و ما در احساس عدم دیدن دستاورد خاص از دولت روحانی، از ایشان گلنه مند هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
کدوم عملکرد و کدوم شاخص؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین