پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که قبل از این سفر به لرستان آمده بودند در دستور کار قرار می‌گیرد.
شعار سال: در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که قبل از این سفر به لرستان آمده بودند در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
 سید ابراهیم رئیسی در بیست و پنجمین سفر استانی خود امروز سه‌شنبه ۱۰ فروردین به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به لرستان آمد.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه به لرستان است.

این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس قوه قضاییه در فرودگاه شهدای خرم آباد مورد استقبال مسئولان ارشد استان قرار گرفت.
 
تعداد بازدید : 14


رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به خاطر تاخیر در سفر به لرستان و نیز مهیا نشدن شرایط سفر و بازدید از همه شهرستان‌ها به خاطر شرایط کرونایی از مردم عزیز لرستان عذر خواهی می‌کنم که البته دوست داشتیم به همه مراکز شهرستان‌ها سفر کنیم، اما این امکان فراهم نیست و در شرایط دیگری حتما به مابقی شهرستان‌های لرستان خواهم آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: قبل از انجام این سفر ۲۲ نفر از همکاران قوه قضاییه را برای بررسی مشکلات حقوقی و قضایی این استان اعزام کردیم و امروز این مشکلات در شورای قضایی استان بررسی و در خصوص حل آن‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با ادای احترام به ۶۳۰۰ شهید والا مقام در لرستان و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان اظهار امیدواری کرد این سفر منشا خیر و برکت و گشایش در حل مشکلات مردم باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1400، کدخبر: 3061180، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین