پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب، انتخاب دبیرکل جبهه پایداری و گلایه‌های یک حامی سابق روحانی از نالوطی‌گری وی مهم‌ترین عناوین خبری این گزارش خبری است.

شعار سال: احزاب و جریانات سیاسی کشور هفته گذشته نیز فضای پرشوری را گذراندند.

ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب، انتخاب دبیرکل جبهه پایداری و گلایه‌های یک حامی سابق روحانی از مهم‌ترین عناوین خبری این هفته را شامل می‌شوند.

*سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند 1 اصل 110 قانون اساسی، سیاست‌های کلی «انتخابات» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

در بند نهم این سیاست‌ها آمده است: تعیین چارچوب‌ها و قواعد لازم برای فعالیت قانونمند و مسؤولانه احزاب و تشکل‌های سیاسی و اشخاص حقیقی در عرصه انتخابات مبتنی بر اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران به نحوی که رقابت‌های انتخاباتی منجر به افزایش مشارکت آگاهانه، اعتماد، ثبات و اقتدار نظام شود.

*میرسلیم: شناخت مردم از نامزدها در واقعیت‌بخشی به انتخابات بسیار مهم است/نباید نفوذ پول و قدرت حرف آخر را بزند


رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب، گفت:شناخت مردم از نامزدها در واقعیت بخشیدن به انتخابات بسیار مهم است و نباید نفوذ پول و قدرت حرف آخر را بزند.

*آیت‌الله موحدی‌کرمانی:برنامه ما اتحاد تمام جریان‌های انقلابی است/ وحدت بر روی مبانی و اصول


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها و جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.

*آقاتهرانی به عنوان دبیرکل و محصولی به عنوان قائم‌مقام جبهه پایداری ابقا شدند


آقاتهرانی و محصولی به عنوان دبیرکل و رئیس ستاد مرکزی در جلسه شورای مرکزی ابقا شدند.

*25 شاخص و معیار جبهه پایداری برای انتخاب نامزد اصلح


جبهه پایداری تا یک ماه آینده معیارها را جمع‌بندی می‌کند و چهار، پنج نفر که بر اساس این شاخص‌ها رتبه بالایی بیاورند به ترتیب حائز این رتبه خواهند بود و به عنوان مصداق نهایی معرفی می‌شوند.

*سجادی:باهنر با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دیدار کرد


سخنگوی جبهه پیروان از دیدار اخیر باهنر دبیرکل این جبهه با آیت‌الله موحدی‌کرمانی خبر داد و گفت: این دیدار به منظور هماهنگی و ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های جبهه پیروان انجام شد.

*آلیا: رئیس‌جمهور باید «فریدون» را تحویل قوه قضائیه دهد/ جبهه پایداری هنوز به مصداق نرسیده


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید «فریدون» را تحویل قوه قضائیه دهد گفت: دولت در تطهیر مسائل یک مهارتی بدست آورده و با تکرار و القا سعی می‌کند که بر روی افکار عمومی اثر بگذارد و آنرا منحرف کند مانند اینکه به راحتی ادعا کند نجومی بگیران ذخایر انقلاب بوده‌اند.

*مهدی آیتی: شب بخیر آقای روحانی! دولت به پایان رسید اما وعده‌ها عملی نشد/روحانی به هیچ وجه اهل لوطی‌گری و مرام نیست


رئیس ستاد روحانی در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید روحانی را طلاق سیاسی بدهند، گفت:‌ تأکیددارم عبور از روحانی میمون و مبارک است چراکه این اتفاق می‌تواند منجر به یک گزینه اصلح،‌برتر و قدرتمند مثل علی مطهری شود.

*احمد شریف: میرباقری رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب شد/ رؤسای کمیته‌های تخصصی 7گانه خانه احزاب انتخاب شدند


رئیس کمیته امور بین‌الملل خانه احزاب گفت: رؤسای کمیته‌های تخصصی 7گانه خانه احزاب انتخاب و سید محمد میرباقری رئیس کمیته نظارت بر انتخابات شد.

همایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران برگزار می‌شود


مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان از برگزاری همایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران به همه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب خبر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 1 آبان 95 ، کد مطلب: 13950801000333: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین