پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
بانک پاسارگاد در سال‌های اخیر بار‌ها از مراکز معتبر به ویژه در سطح بین المللی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است. دلیل این موضوع را باید در عملکرد این بانک جستجو کرد. اما حالا جاب ویژن تندیس «قلب بلورین» در انتخاب «ترین‌های» خود در سال ۱۳۹۹ را به بانک پاسارگاد اعطا کرد.اهمیت این جایزه برای بانک پاسارگاد این است که ،جاب ویژن یکی از معتبرترین مراکز در حوزه کاریابی و مشاوره‌های مربوطه و همچنین توانمندسازی متقاضیان کار و حتی کارفرمایان در کشور است. در نتیجه اعتبار این مرکز، رتبه‌بندی آن نیز حائز اهمیت فراوانی است و کمتر نمونه مشابهی در حد و اندازه خود در کشور دارد. از این نظر، اهمیت کسب رتبه در آن مضاعف می‌شود.و مسئله دیگر در مردمی بودن این جایزه است.
شعارسال: جاب ویژن تندیس «قلب بلورین» در انتخاب «ترین‌های» خود در سال ۱۳۹۹ را به بانک پاسارگاد اعطا کرد.

این جایزه به دلیل ۷۰۱۳ رزومه ارسالی برای موقعیت شغلی «بانکدار» به بانک پاسارگاد اعطا شده است.
 
اهمیت این جایزه «مردمی» چیست و چرا به بانک پاسارگاد اعطا شد؟

جاب ویژن یکی از معتبرترین مراکز در حوزه کاریابی و مشاوره‌های مربوطه و همچنین توانمندسازی متقاضیان کار و حتی کارفرمایان در کشور است. در نتیجه اعتبار این مرکز، رتبه‌بندی آن نیز حائز اهمیت فراوانی است و کمتر نمونه مشابهی در حد و اندازه خود در کشور دارد. از این نظر، اهمیت کسب رتبه در آن مضاعف می‌شود.

نکته دیگر اینکه رتبه‌بندی فوق کاملا مردمی است چراکه بر اساس نظرات مردمی و کسانی که ارتباط مستقیم کاری با نهاد‌ها و سازمان‌ها دارند، انجام می‌شود نه اینکه مانند برخی رتبه‌بندی‌ها صرفا بر اساس نظرات مدیران باشد.

بانک پاسارگاد در سال‌های اخیر بار‌ها از مراکز اینچنین و مراکز معتبر دیگر به ویژه در سطح بین المللی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است. دلیل این موضوع را باید در عملکرد این بانک جستجو کرد. بانک پاسارگاد در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا که سیستم بانکی کشور را بیش از هر حوزه دیگری هدف قرار داده بود، عملکردی کم نوسان و باثبات از خود نشان داده. این بانک در پروژه‌های متعدد زیرساختی کشور نیز سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام داده است. از جمله این پروژه‌ها، خط لوله گاز ایران به عراق بوده که حتی آمریکا نیز به دلیل شرایط بین المللی، هر چهار ماه یک بار، مجبور می‌شود عراق را از تحریم واردات گاز ایران معاف کند.

بانک پاسارگاد چنان‌که گفته شد در سال‌های اخیر بار‌ها جوایز این‌چنینی دریافت کرده. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، قرار گرفتن در رتبه اول بانک‌های خاورمیانه در تازه‌ترین رتبه‌بندی موسسه بین‌المللی معتبر «بنکر» بود. این رتبه برای بانک پاسارگاد در حالی به دست آمده که در منطقه خاورمیانه بانک‌های معتبری با شهرت جهانی فعالیت دارند. از سوی دیگر، در جدیدترین فهرست ارائه شده از سوی «بنکر»، بانک پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی در میان بانک‌های برتر دنیا قرار گرفت.

بانک پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در جدیدترین رتبه بندی بنکر، از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده. این بانک در سال مالی ۱۳۹۷ در میان بانک‌های خصوصی ایران توانست بهترین عملکرد درآمدی و سود آوری در بورس را از خود نشان دهد و ۶٬۸۸۹ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
 
در همین رابطه بخوانید:

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فراز، تاریخ انتشار:فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:---، www.faraz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین