پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۸۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
با وجود اینکه چندی پیش رئیس‌جمهور به مسئولان مربوطه اعلام کرده بود که حداقل در ۴ ماه نخست سال قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، اما برخی شرکت‌ها آرام و بی سر صدا قیمت‌های خود را در چند مرحله افزایش می‌دهند.
شعار سال: به طور مثال شیرکاکائو یک لیتری شرکت دامداران که پیش از افزایش قیمت‌های سرسام‌آور در دو سه سال اخیر ۴۰۰۰ تومان قیمت داشت، پس از آن به قیمت ۸۰۰۰ تومان و سپس ۱۰ هزار تومان رسید. در چند ماه گذشته قیمت این محصول به ۱۲ هزار تومان رسید و تا مدتی روی این عدد ماند. اما در روز‌ها و هفته‌های گذشته قیمت آن به ۱۳ هزار تومان و سپس ۱۴ هزار تومان و روز گذشته به ۱۵ هزار تومان رسید!

به نظر می‌رسد برخی شرکت‌ها برای افزایش قیمت‌ها، افزایش چندباره قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند. در این میان مردمی که برای خرید روزانه به مغازه‌ها می‌روند هر روز با یک قیمت جدید مواجه می‌شوند.

سال گذشته نیز حداقل در ۵ مقطع قیمت محصولات لبنی افزایش پیدا کرد تا این محصولات مهم هم مانند بسیاری از مواد غذایی نظیر گوشت و مرغ و ماهی سهم‌شان از سفره مردم کم شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مشهد، تاریخ انتشار: ۲۹فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: mashhadoreza.blogsky.com/۱۱۴۴۱۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
بی سر و صدا و با سرو صدا ندارد . کلا مردم عادت کردن به این گرانی تا کی ادامه دارد با خداست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین