پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵
افشین سلیمان‌پور بازیگر و مدرس تئاتر شامگاه ۲۸ فروردین‌ماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

شعار سال: نوشین تبریزی کارگردان شناخته شده تئاتر کشور و همسر زنده‌نام افشین سلیمان‌پور با وجود شرایط روحی نامطلوب با تایید خبر درگذشت این هنرمند، گفت: همسرم شامگاه شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی درباره تشییع و تدفین زنده‌نام سلیمان‌پور گفت: با توجه به شرایط ویژه جاری در کشور به سبب کرونا در حال انجام مراحل اداری و امور مربوط به تدفین هستیم و در صورت قطعی شدن، روز و تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد اما قطعا مراسم بسیار محدود خواهد بود. افشین سلیمان‌پور در دهه ۷۰ فعالیت تئاتر خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. از شناخته شده ترین تجربیات سلیمان‌پور در عرصه بازیگری تئاتر و سینما می توان به ایفای نقش وی در نمایش‌های طعم آلوی جنگلی، گنجفه و شهر تنهایی من و فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق اشاره کرد.

دو تجربه آخر زنده‌نام سلیمان‌پور بازی در نمایش‌های تالاب هشیلان و خانه پدری به کارگردانی نوشین تبریزی (همسر این هنرمند) بود. که هر دوی این آثار در جشنواره‌های سی‌وهفتم و سی‌وهشتم تئاتر فجر به صحنه رفته و تجربه اجرای عمومی را پشت سر گذاشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات گرفته  برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۹۹۵۱۵، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین