پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
بازیکنان تیم امید گناوه در پایان بازی با علم ادب تبریز با یکدیگر درگیر شدند.بعد از سوت پایان این دیدار به یک باره دروازه‌بان تیم امید بندر گناوه به سمت یکی از بازیکنان این تیم حمله ور شد و برخی از اعضای کادرفنی این تیم به سرعت خود را داخل زمین رسانند تا از زد و خورد این دو بازیکن جلوگیری کنند. این درگیری تنها با زدوخورد همراه نبود و هر دو بازیکن الفاظ رکیکی را نسبت به یکدیگر به کار بردند.

شعار سال: در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران روز گذشته علم ادب تبریز موفق شد با نتیجه یک بر صفر امید گناوه را شکست دهد.

این دیدار در حالی به پایان رسید که نیمکت تیم علم و ادب تبریز نسبت به داوری اعتراض داشتند و معتقد بودند داور این بازی برای نیمه دوم این دیدار وقت تلف شده زیادی گرفته است. بعد از سوت پایان این دیدار به یک باره دروازه‌بان تیم امید بندر گناوه به سمت یکی از بازیکنان این تیم حمله ور شد و برخی از اعضای کادرفنی این تیم به سرعت خود را داخل زمین رسانند تا از زد و خورد این دو بازیکن جلوگیری کنند. این درگیری تنها با زدوخورد همراه نبود و هر دو بازیکن الفاظ رکیکی را نسبت به یکدیگر به کار بردند.

در ادامه نیز برخی از اعضای تیم امید گناوه از آنجایی که این بازی به صورت زنده از صفحه رسمی علام ادب تبریز در اینستاگرام پخش می‌شد به گزارشگر و تصویربردار این دیدار حمله ور شدند و فیلمبرداری از صحنه درگیری را متوقف کردند.

تعداد بازدید : 263

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۳، www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین