پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
پیشکسوت پرسپولیس: سپاهان کار پرسپولیس را در لیگ برتر سخت می‌کند.
شعار سال : وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در برابر الوحده امارت گفت: به نظر من چون ۴ برد پشت سر هم به دست آوردیم و از طرفی هم چون استقلال و فولاد باختند و تراکتور مساوی کرده بود بازیکنان کمی مغرور شده بودند. خداراشکر این شکست به موقع بود و بازیکنان به خودشان آمدند تا ادامه رقابت‌ها را جدی تر بگیرند.

وی در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند که پرسپولیس به عمد از الوحده شکست خورد، اظهار داشت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. هیچ تیمی از باخت خوشش نمی‌آید و نمی‌خواهد ببازد. الوحده از موقعیت‌ خود استفاده کرد برد و ما نتوانستم از فرصت‌های خود بهره ببریم و باختیم. الان در حال حاضر پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران را در هر پست در اختیار دارد و به هیچ وجه نباید ببازد.

وی افزود: این پرسپولیس به راحتی تا فینال رقابت‌ها پیش خواهد رفت. در لیگ نیز سپاهان عملکرد خوبی داشته و همین کار ما را سخت خواهد کرد. ولی ما ۴ سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم و مزه‌ قهرمانی را چشیده‌ایم. ما باید همه تلاش خود را بکنیم تا قهرمان آسیا شویم و به نظرم می‌شود لیگ را فدای قهرمانی در آسیا کرد.

سنگربان سابق پرسپولیس در مورد حواشی به وجود آمده از طرف سوشا مکانی دروازه‌بان سابق این، بیان کرد: من به خود او گفتم اگر اکنون لژیونر شده و دارد در اروپا بازی می‌کند همه و همه بخاطر حضور او در پرسپولیس بوده است و این دور از جوانمردی ست شما وقتی در یک تیم بازی کردی و مشهور شده‌ای حالا بیای از تیم رقیب حمایت کنی. البته باید بگویم هواداران نیز نسبت به سوشا نیز کم لطفی کرده‌اند. من شک ندارم او پرسپولیسی است و حرف‌های که می‌زند از سر لجبازی بوده است و او آدم بی چشم رویی نیست.

قلیچ در مورد فوت حمید جاسمیان نیز گفت: متاسفانه کرونا بار دیگر یکی از عزیزان ما، حمید جاسمیان نخستین کاپیتان تاریخ پرسپولیس را گرفت. خدا ایشان را رحمت کند و امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

سنگربان پرسپولیس در پایان در مورد سخنان سعید عزیزیان در مراسم تدفین مرحوم جاسمیان، اظهار داشت: سعید عزیزیان حق ندارد در مورد پیشکسوت‌های پرسپولیس صحبت کند. ایشان در استقلال بودند و در این تیم مربی‌گری کرده و اجازه ندارد در مورد پرسپولیسی‌ها حرف بزنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: 1069249، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
هیچ چیز فدای چیز دیگه ای نمیشه مطمئن باشیبد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین