پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
یک زن مسلمان کانادایی کمپینی با نام هشتگ «ماه خوب» راه اندازی کرده است و در رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک و اینستاگرام، مهربانی و خوبی را در ماه برکت ترویج می‌دهد.

  شعار سال:یک زن مسلمان کانادایی کمپینی با هشتگ «ماه خوبی» در رسانه‌های اجتماعی راه اندازی کرده است و از طریق رسانه‌های جمعی مانند فیس بوک و اینستاگرام قصد دارد مهربانی و خوبی را در این ماه برکت گسترش داده و به مسلمانان سرتاسر برای برپایی آداب و رسوم رمضانی در راستای نیکی و کار خیر کمک کند. این مسلمان مصری-کانادایی برای ایجاد دستورالعمل نهایی درباره ماه رمضان با اینستاگرام همکاری کرده است. هدفش این بوده تا به مردم در شناخت بهتر رمضنان کمک کند.
 
سارا صابری ، خالق یک شبکه اجتماعی مستقر در مونترال در این باره به خبرنگاران گفت: هشتگ ماه خوبی ابتکاری است که ابتدا فیس‌بوک آغاز کرد و اساساً برای بزرگداشت ماه رمضان است که مقدس‌ترین ماه سال برای مسلمانان محسوب می‌شود.
 
وی گفت: ایده این است که فقط خوبی‌ها را در اطراف‌مان گسترش دهیم و کارهای خیرخواهانه انجام دهیم، یا فقط با همسایگان خود تعامل داشته باشد، هرچه باشد. همانطور که از نامش بر می‌آید ، این ماه رمضان، ماه گسترش خوبی و نیکی در جهان است.
 
صبری توضیح داد: ما رسما این مکالمه را در سیستم عامل‌های فیس بوک و مواردی از این دست آغاز کرده‌ایم و مردم را به کارهای خوب کوچک ترغیب می‌کنیم.
 
او خاطرنشان کرد: کار خیر می‌تواند هر چیزی باشد از افطار دادن به یک نفر یا آموزش و نیکی از طریق هدایت او. به خصوص اینکه با شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری، ما مجبوریم برای انجام کارهای مهربانی بدون اینکه رو در رو قرار بگیریم، خلاقیت داشته باشیم.
 
صبری که در کانادا بزرگ شده، عادت داشت با افرادی آشنا شود که با ماه روزه داری آشنا نبودند. او در تلاش است تا این مسئله را تغییر دهد.
 
وی در این باره گفت: رمضان ماهی است که مسلمانان از غروب تا طلوع فجر روزه می‌گیرند و از غذا و آب دست می‌کشند. این زمانی برای ارتباط معنوی، زمان سم‌زدایی و نوعی تصفیه روح است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شیعه نیوز  ، تاریخ انتشار:  9 اردیبهشت1400، کدخبر:۲۵۵۲۷۹ ،www.shia-news.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین