پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
ساختمان کهن رادیو در ارگ تهران، برای تبدیل به موزه صداوسیما، بازسازی و تجهیز خواهد شد.
شعار سال: محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، در حکمی، یوسف زرین کاسه را به سمت مسئول اجرا و راه‌اندازی طرح موزه این رسانه منصوب کرد.

رنجبران در این حکم بر هماهنگی و هم‌افزایی با نمایندگان معاونت‌های سازمان صداوسیما و همچنین برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرده است.

نظارت بر حسن اجرای طرح تدوین‌شده موزه صداوسیما و پیگیری ترمیم ساختمان قدیمی ارگ تهران برای این منظور، از دیگر مأموریت‌هایی است که زرین‌کاسه باید پیگیری کند.

هدف از تاسیس موزه صداوسیما گردآوری، نمایش، حراست و مرمت داشته‌های این سازمان از ابتدای تاسیس تاکنون است تا محملی برای آموزش، پژوهش، معرفی و مهم‌تر از همه، حفظ و انتقال میراث رسانه‌ای و ارتباطی ایران اسلامی باشد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۹۷۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: ارگ ، صدا و سیما ، رسانه ، حراست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین