پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
به گفته رئیس شورای شهر لنگرود، علی شفیعی با اکثریت آرا به‌عنوان سرپرست شهرداری لنگرود انتخاب شد. غلامرضا منصفی با اشاره به جلسه فوق‌العاده عصر امروز اعضای شورا اظهار کرد: در این جلسه علی شفیعی با اکثریت آرا به‌عنوان سرپرست شهرداری لنگرود انتخاب شد.
شعار سال: وی با اشاره به چرایی انتخاب سرپرست توسط اعضای شورای شهر گفت: شهردار لنگرود پیش از ظهر امروز توسط دستگاه‌های امنیتی فراخوانده شد و به دلیل بر زمین نماندن کار‌های مدیریت شهری، موظف به انتخاب سرپرست بودیم.

رئیس شورای شهر لنگرود در پاسخ به این سؤال که دلیل دستگیری شهردار چه بوده است، افزود: شهردار به اتهام نامعلوم جلب شده و، چون در حال حاضر تعیین زمان بازگشت و اعاده شدن خدمت شهردار مجهول است و از طرفی ضرورت ارائه خدمات به شهروندان امری اجتناب‌ناپذیر است برای شهرداری سرپرست انتخاب‌شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۹۴۷۰، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
امید داریم در این مدتی که روی کار هستن بتونن مردم رو از خودشون راضی نگه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین