پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
قاسم اکبری در کانال تلگرامی بیداری ملت به گلایه از تاخیر در واکسن ایرانی اشاره کرده و مواردی از ابهامات در این زمینه را مطرح نموده است.

  شعار سال: احمد کریمی مدیر طرح واکسن ایرانی فخرا در تلوزیون اظهارات جالب توجهی داشت:

《در آستانه فاز دوم کارآزمایی بالینی #واکسن قرار داریم.ما از اوایل همه گیری کرونا و در زمانی که خود شهید فخری زاده در قید حیات بودند کار این واکسن را شروع کردیم !!!》(یعنی بیش از یک سال!!!)

با توجه به اظهارات ایشان و طولانی شدن مراحل تولید و تایید این واکسن و دیگر واکسن های ایرانی ، سه حالت وجود دارد :

یا مسئولین مربوطه در وزارت بهداشت سختگیری بیش از اندازه و به نوعی اشکال تراشی و سنگ اندازی می کنند که اگر اینگونه است وزارت بهداشت بایستی پاسخگو باشد.

یا تولید کنندگان واکسن های خارجی که چندین ماه است واکسن خود را روانه بازار کرده اند ، این مراحل لازم را طی نکرده اند. که در این صورت واکسن های خارجی فاقد اعتبار هستند و واردات آن ها خلاف عقل و قانون است و وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد که چرا این واکسن ها را وارد کرده است.

و یا این تولید کنندگان قبل از شیوع کرونا از وجود این ویروس باخبر شده اند که اگر اینطور باشد گزاره تولید ویروس کرونا در آزمایشگاه ها تایید می شود.

واقعا آیا کسی هست که پاسخگوی این ابهامات باشد؟؟؟

قاسم اکبری

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین