پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
رئیس سازمان شیلات مدعی است که آبزیان از جمله فرآورده‌های غذایی بوده که از “بیگ هد” تا “خاویار” می‌تواند در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گیرد. مدیرکل سابق شیلات خوزستان با عملکردی معلوم، هنوز اطلاع ندارد که بخش زیادی از مردم، توان دستیابی به ماهی بیگ هد پرورشی حدودا ۳۰ تومانی را نداشته و نفس رئیس محترم سازمان از جای گرم بیرون می‌آید.
شعار سال: نبی‌اله خون‌میرزایی اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها، امسال باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تولیدات شیلاتی در حوزه‌های صید و صیادی و آبزی‌پروری در کشور داشته باشیم و امیدواریم با پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید، این عدد را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مصرف سرانه مصرف آبزیان در کشور حدود ۱۳.۵ کیلوگرم است، افزود: با افزایش تولیدات در حوزه صید و صیادی و آبزی‌پروری امیدواریم این سرانه در کشور ارتقا یابد.

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به صحبت‌های اخیر مبنی بر لزوم تغییر ذائقه مردم از گوشت قرمز و مرغ به سمت مصرف آبزیان گفت: برای لایه‌های مختلف اجتماعی از ماهیان ارزان‌قیمت تا ماهیانی با قیمت بالا، محصولات تولیدی وجود دارد.

خون‌میرزایی تصریح کرد: امکان تامین نیاز مردم به آبزیان از نظر کمی و همچنین به لحاظ قیمت وجود دارد، زیرا آبزیان را می‌توان با قیمت‌های متفاوتی تهیه کرد و برای همه اقشار جامعه قابلیت خرید فراهم است.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در تلاش هستیم که آبزیان بی‌واسطه‌تر به دست مردم برسند؛ این کار باعث می‌شود که دسترسی مردم به تولیدات شیلاتی، تسهیل و قیمت آبزیان نیز تعدیل شود.

وی افزود: برای همه اقشار جامعه، آبزیان مختلفی برای خرید وجود دارد؛ گونه‌های مختلف آبزیان از “بیگ هد” تا “خاویار” برای مردم و اقشار مختلف جامعه وجود دارد و هر کسی با توجه به سطح درآمد خود می‌تواند ماهی و آبزیان خریداری کند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: -، www.agrofoodnews.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: خاویار ، ماهی ، شیلات ، آبزیان
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
واقعا رییس شیلات بایدم همینو بگن چون بهترین ماهیها و کمیاب ترینشون اعم از خاویار سر سفرشون هست از قیمت که خبر ندارن ایشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین