پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۴۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
روحانی، رئیس‌جمهور گفت: کولبری پدیده زشت و غیرقابل قبولی بوده که نه در شأن کرامت انسانی مرزنشینان رشید ماست و نه با سیاست‌ها و انضباط تجاری کشور سازگاری دارد. باید با حمایت اقتصادی، اشتغالزایی و مهارت افزایی برای مرزنشینان شریف، این پدیده ناگوار از چهره مزر‌های ما زدوده شود.
شعار سال: دویست و بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه، برنامه تامین کالا‌های اساسی، ضروری و مورد نیاز در سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

در آغاز جلسه، رییس کل بانک مرکزی گزارشی از تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ارائه نمود و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم برای خرید اقلام مورد نیاز اتخاذ شد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تأمین گندم مورد نیاز سال ۱۴۰۰ و آمار خرید داخلی گندم در استان‌های مختلف ارائه نمود سپس برنامه تأمین سالیانه گندم برای نیاز سال و تکمیل ذخایر استراتژیک پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

در این جلسه وزیر کشور و مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد ارائه کردند.

رئیس‌جمهور قاچاق کالا را امری ناپسند و زیان‌بار برای اقتصاد و تجارت سالم و شفاف در کشور دانست و تاکید کرد: کولبری پدیده زشت و غیرقابل قبولی بوده که نه در شأن کرامت انسانی مرزنشینان رشید ما است و نه با سیاست‌ها و انضباط تجاری کشور سازگاری دارد.

روحانی افزود: باید با حمایت اقتصادی، اشتغالزایی و مهارت افزایی برای مرزنشینان شریف، این پدیده ناگوار از چهره مزر‌های ما زدوده شود.

وی تصریح کرد: شفاف‌سازی و ایجاد انضباط در سراسر چرخه تجاری کشور، از نقطه تأمین تا زنجیره عرضه و نقطه مصرف لازمه این کار است و رسیدن به این هدف با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در دولت، نیروی انتظامی و نهاد‌های نظارتی و قضایی امکان‌پذیر خواهد بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۳۳۲۷۸، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
تازه یادتون افتاده اقای روحانی برای دولت زشت است؟یعنی اینکار برایتان قبح دارد و آبروی نظام را رمیبرد؟خیر اینطوری درست نیست اینها اتفاقا آبرومندانه ترین و شریف ترین مردم هستن که برای یک لقمه نان حلال و سیر کردم شکم خود و خانوادشون بجای دزدی، اختلاس و دلال بازی جونشونو در دست میگیرن و با غیرت نون درمیارن.باید بگیم کولبران مایه افتخار و غیرت هر ایرانی است و به آنها افتخار کرد آقای روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین