پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۲۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
فرماندار ویژه شهرستان ری از اجرای طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری خبر داد.

شعار سال: حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در تشریح روند اجرای طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری گفت: رسیدگی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است و یکی از مهمترین اهداف آن، تامین سرپناه و مسکن مناسب برای این اقشار بوده است که در این خصوص با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه های اجرایی طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در بخش های شهرستان ری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در پیرامون منطقه ۲۰ (شهرری) روستاهایی داریم که با مشکلاتی روبرو هستند که رفع این مشکلات در اولویت نهادها و دستگاه های مختلف قرار گرفته است. با تخصیص و توزیع اعتبارات ارزش افزوده به روستاها بر اساس شاخص جمعیت، با تلاش مدیران دلسوز سیمای روستاهای شهرستان ری تغییر و روستاها در مسیر توسعه و پویایی قرار گرفتند که موجب شد مردم به روستا تعلق خاطر پیدا کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: رسیدگی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است و یکی از مهمترین اهداف آن، تامین سرپناه و مسکن مناسب برای این اقشار بوده است که در این خصوص با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه های اجرایی طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در بخش های شهرستان ری اجرا می شود و این پروژه یکی از طرح هایی است که با تامین زمین با کمترین قیمت از سوی دولت و اجرای آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

توکلی تاکید کرد: بنا بر اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی پیام شهید رجایی ویژه اقشار کم درآمد در بخش مرکزی در ۵ طبقه و در مدت زمان ۳۰ ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و با نازل ترین قیمت به اقشار ضعیف جامعه واگذار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۵۶۲۶۴، www.yjc.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین