پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
دومین نمایشگاه انفرادی حسن (مهرزاد) دستیاران، با عنوان طبیعت از نگاهی نو، ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری در سایت باغ‌موزه قصر، افتتاح شد و تا ۶ خرداد ماه در سایت باغ‌موزه قصر، www.Qasr.ir برپاست.
شعار سال: حسن (مهرزاد) دستیاران، متولد ۱۳۵۰، در کرج و ساکن در گیلان، مدرس و نقاش، دارای سابقه بیش از سه دهه فعالیت در حوزه چاپ دستی، نقاشی، تدریس، مسابقات، نمایشگاه‌ها و رویداد‌های متعدد هنری می‌باشد. وی با اشاره به اهمیت نیاز به آموزش و خلاقیت هنر چاپ دستی، گفت: در این هم همه و هیاهوی زندگی، گشتن در پیچ و تاب طنازی طبیعت و به تصویرکشیدن خطوط مبهم و گریزان از هم، برای من «نگاهی نو را از طبیعت» در بر داشته و از ساختاری رئالیستی به انتزاعی خاص رسیده که موجب خلق آثاری شده است تا بتوانم حسی درگیر و در هم تنیده افکار خودرا با طبیعت ادغام کرده و دوستداران این محبت الهی را با خود همراه کنم.

این هنرمند معاصر افزود: امـروزه از آنجایـی که چاپ در افکارعمومی، یک صنعت کاملا بزرگ شناخته می‌شود و درک درستی از آن به عنوان یک هنر چند منظوره وجود ندارد. فلذا با برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های متفاوت، تلاش است تا بتوان این هنر را در راستای فرهنگ سازی به ویژه کسب و کار ارائه نمود.

وی بیان نمود: نمایشگاه (طبیعت ازنگاهی نو) به کیوریتوری سمیرا صفاری، گروه هنری رسم، برگزار گردیده است. این رویداد با هدف ارائه آثاری از انواع چاپ دستی، با معرفی تنوع این هنر و صنعت، سبب اشنایی و رشد سطح کیفی آن می‌شود. همچنین ارائه تکنیک‌های خلاقه و نوظهور چاپ دستی از دیگر ویژگی‌های رویداد حاضر می‌باشد.

گفتنی است نمایشگاه انفرادی مجازی چاپ دستی «طبیعت از نگاهی نو» شامل ۱۲ اثر، تا ۶ خرداد ماه در سایت باغ‌موزه قصر، www.Qasr.ir برپاست. هنردوستان و علاقمندان، جهت خرید اثار، می‌توانند با روابط عمومی گروه رسم به شماره تماس ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ تماس فرمایند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: gilkhabar.ir، ۴۶۹۵۰۶
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
باید تماشایی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین