پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای شروع موضوع اجرای قانون جامع حد نگار تا پایان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی در استان تثبیت شده که تنها نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از این اراضی در سال ۱۳۹۹ تثبیت شده است.

شعار سال:  موسی خلیل الهی با اشاره به موضوع اجرای قانون جامع حد نگار در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: از ابتدای شروع موضوع اجرای قانون جامع حد نگار تا پایان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی در استان تثبیت شده که تنها نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از این اراضی در سال گذشته تثبیت شده است.
 
وی افزود: تثبیت اراضی ملی نشان‌دهنده این است که درصورتی‌که با عزم راسخ امور را پیش ببریم قطعاً این امر محقق خواهد شد و تنها راه پیشگیری از زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی و منابع طبیعی اجرای دقیق قانون جامع حد نگار است.


رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: در استان اقدامات خوبی انجام شده و البته باید بیش‌ازپیش این اقدامات گسترش یابد و اگر مدیری در راستای اجرای این قانون همکاری نکند به‌صورت قانونی برخورد خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص آزادسازی حریم بستر رودخانه‌های استان اضافه کرد: در رابطه با آزادسازی حریم بستر رودخانه‌ها در استان اقدامات خوبی انجام شده که قابل قدردانی است.
 
خلیل الهی ادامه داد: همچنین عملکرد امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بسیار خوب بوده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان  ، تاریخ انتشار: 7 خرداد1400، کدخبر: 727660، www.mizan.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
امید که با تثبیت این اراضی دیگر اثری از زمین خواری نخواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین