پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
«محمد مسیبی» با اشاره به اینکه جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب کرج ماهانه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در بحث ساماندهی سگ‌های بلاصاحب با سازمان مدیریت پسماند همکاری دارند که یکی از آن‌ها وظیفه زنده گیری و جمع آوری سگ‌ها از سطح شهر دیگری اقدامات لازم برای تزریق واکسن و عقیم سازی این سگ‌ها و دو مورد آخر هم وظیفه نگهداری و غذارسانی به این حیوانات را در پناهگاه‌های حلقه دره و باغستان را به عهده دارند.
شعار سال: «محمد مسیبی» با اشاره به اینکه جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب کرج ماهانه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در بحث ساماندهی سگ‌های بلاصاحب با سازمان مدیریت پسماند همکاری دارند که یکی از آن‌ها وظیفه زنده گیری و جمع آوری سگ‌ها از سطح شهر دیگری اقدامات لازم برای تزریق واکسن و عقیم سازی این سگ‌ها و دو مورد آخر هم وظیفه نگهداری و غذارسانی به این حیوانات را در پناهگاه‌های حلقه دره و باغستان را به عهده دارند.

وی توضیح داد: روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سگ از مناطق مختلف شهر جمع آوری و پس از تزریق واکسن و عقیم سازی به پناهگاه‌ها منتقل می‌شوند.

وی توضیح داد: هرچند تعداد سگ‌های بلاصاحب کرج زیاد است، ولی بضاعت و امکانات این سازمان هم محدود است و در شرایط فعلی امکان اضافه کردن پیمانکار جدیدی نداریم.

این مسئول با اشاره به ظرفیت پناهگاه‌های نگهداری از سگ‌های بلاصاحب کرج اضافه کرد: پناهگاه حلقه ظرفیت نگهداری از حدود ۴۵۰ قلاده سگ و پناهگاه باغستان نیز ۶۵۰ قلاده ظرفیت دارد.

مسیبی با بیان اینکه کرج بار کم کاری شهر‌های اقماری اطراف در ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را هم به دوش می‌کشد، ادامه داد: هیچ یک از شهر‌های اقماری و شهرستان‌های همجوار کرج برای ساماندهی سگ‌های خود پیمانکاری ندارند به همین دلیل بخشی از وظیفه آن‌ها به دوش کرج افتاده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند کرج با بیان اینکه موانع اجرای درست جمع آوری سگ‌های بلاصاحب یکی دو مورد نیست، گفت: در کنار امکانات محدود، حامیان حیوانات هم اغلب اجازه زنده گیری این سگ‌ها را نمی‌دهند و همین امر اجرای طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را کند کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۵۲۸، www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
آیا می‌شود برای این سگها مالک پیدا کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین