پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه رفع بوی تعفن «حلقه دره» مرکز دفن زباله‌ها در کرج نیازمند اقدام اساسی، بر لزوم مدیریت و بازچرخانی شیرابه‌ها تاکید کرد.

شعارسال: معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه رفع بوی تعفن «حلقه دره» مرکز دفن زباله‌ها در کرج نیازمند اقدام اساسی، بر لزوم مدیریت و بازچرخانی شیرابه‌ها تاکید کرد.

 محمدرضا زین‌العابدینی صبح دوشنبه در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه در کنار منطقه‌ای واقع‌شده که در حوزه سرانه فضای سبز وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: بافت خاک و وضعیت زمین خالی در منطقه ۱۲ قابل‌مقایسه با منطقه چهار نیست به همین دلیل نباید این دو منطقه را در حوزه فضای سبز باهم مقایسه کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: در حال حاضر دو پارک به مساحت هشت و نیم و دو و نیم هکتاری در منطقه ۱۲ در حال ساخت است که یکی از آن‌ها ظرف چند روز آینده تکمیل می‌شود و با بهره‌برداری از آن مردم می‌توانند از این مجموعه برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند.

زین‌العابدینی در ادامه به بخشی از مشکلات ساکنان منطقه ۱۲ اشاره کرد و گفت: بوی بد و تعفن مرکز دفن زباله حلقه دره و مشکلات زیست‌محیطی‌ای که ایجاد کرده یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنان این منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌هایی مانند مدیریت و بازچرخانی شیرابه‌ها، گفت: باید یک‌بار برای همیشه اقدامی اساسی برای مدیریت پسماند انجام داد و از این طریق بخشی از دغدغه ساکنان را مرتفع کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج بابیان اینکه وجود سگ‌های بلاصاحب یکی دیگر از دغدغه‌های ساکنان این منطقه است، گفت: با توجه به اینکه زمین خالی و محیط باز در این منطقه زیاد است، شاهد عبور و مرور سگ‌های بلاصاحب در برخی معابر و خیابان‌ها هستیم که امید است با اجرای طرح‌های مؤثر این حیوانات ساماندهی شوند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 3 تیر 1398،کدخبر:4649346 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین