پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
عباس زارع رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اجرای پروژه توسعه فضای سبز در جنوب و جنوب غرب کرج، گفت: تعداد قابل‌توجهی نهال در این فضا غرس و شبکه آبیاری نیز تأمین‌شده است.
شعار سال: رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اجرای پروژه توسعه فضای سبز در جنوب و جنوب غرب کرج، گفت: تعداد قابل‌توجهی نهال در این فضا غرس و شبکه آبیاری نیز تأمین‌شده است.
اجرای پروژه فضای سبز در جنوب کرج/شبکه آبیاری تأمین‌شد
 عباس زارع ظهر شنبه ضمن بازدید از پروژه توسعه فضای سبز که در جنوب و جنوب غرب کرج در حال اجرا است، اظهار کرد: در بودجه سال گذشته شهرداری به موضوع جلوگیری از گسترش بیابان در جنوب شهر توجه ویژه‌ای شده است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از اینکه مجموعه مدیریت شهری بتواند این پروژه را در سال جاری تکمیل کند، گفت: گسترش بیابان در جنوب و جنوب غرب شهر یک تهدید است، برای رفع این تهدید باید توسعه کمربند سبز به جد پیگیری شود.
اجرای پروژه فضای سبز در جنوب کرج/شبکه آبیاری تأمین‌شد
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری به کمک سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج این پروژه را اجرا می‌کنند، گفت: خوشبختانه تعداد قابل‌توجهی نهال در این فضا غرس شده و شبکه آبیاری نیز تأمین‌شده است.

گفتنی است؛ مرکز «حلقه دره» محل دفن زباله‌های استان البرز موجب آلودگی‌هایی برای ساکنان مناطق مجاور شده است، بعضاً بوی نامطبوع متصاعد شده از این مرکز تا کیلومترها به مشام می‌رسد، از طرفی گسترش بیابان در مناطق جنوبی و شهرهای مجاور، باعث افزایش ریزگردها و آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌شود که تداوم این امر می‌تواند تهدیدی برای سلامت شهروندان باشد.
اجرای پروژه فضای سبز در جنوب کرج/شبکه آبیاری تأمین‌شد
لازم به ذکر است؛ یکی از اقداماتی که می‌تواند از انتشار بوی نامطبوع مرکز حلقه دره و همین‌طور افزایش ریزگردها جلوگیری کند، توسعه جنگل‌کاری و کاشت درخت است که شهرداری کرج توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به این مهم توجه دارند و مدتی است فعالیت را در این منطقه آغاز کردند که در آینده‌ای نزدیک با گسترش و رشد درختان شاهد به ثمر نشستن این اتفاق مهم خواهیم بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:4خرداد1398،کدخبر:4625710،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین