پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به کمبود فضای سبز در محله حصارک، گفت: سال گذشته اقدامات بسیار مؤثری برای توسعه فضای سبز در این محله انجام شد ازجمله می‌توان به پارک‌های محلی و پارک بسیج اشاره کرد که پذیرای جمعیت زیادی از ساکنان محله هستند.

شعارسال: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز استان البرز گفت: عملیات بهسازی درختان کرج تا یک ماه آینده انجام می شود.

پیمان بضاعتی پور با اشاره به مشکلاتی که در پرداخت حقوق و مزایای برخی باغبانان شهر به وجود آمد، اظهار کرد: امیدواریم با افزایش اعتبارات بتوانیم محبت این عزیزان را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارگران و باغبانان نیز یک‌سوم حقوق خود را دریافت کردند، گفت: باوجود مشکلات مالی موجود تعداد زیادی از این عزیزان در تأمین معاش خود دچار مشکل هستند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به کمبود فضای سبز در محله حصارک، گفت: سال گذشته اقدامات بسیار مؤثری برای توسعه فضای سبز در این محله انجام شد ازجمله می‌توان به پارک‌های محلی و پارک بسیج اشاره کرد که پذیرای جمعیت زیادی از ساکنان محله هستند.

بضاعتی پور مساحت پارک‌های محله حصارک را بالا توصیف کرد و گفت: وجود جمعیت زیاد در این محله باعث شده تا مساحت پارک‌ها بزرگ‌تر در نظر گرفته شود، خوشبختانه با تصمیمات و برنامه‌های پیش رو سعی در بهبود کیفیت این پارک‌ها داریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به عبور سیم‌های برق از میان برخی درختان سطح شهر، گفت: با توجه به خطراتی ازجمله برق‌گرفتگی عملیات هرس این درختان و جداسازی سیم‌ها انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: هرس درختان با اهداف گوناگونی دنبال می شود یکی از این هدف شکوفایی درختان است که امیدواریم تا یک ماه آینده عملیات بهسازی به مرحله اجرا برسد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر:4462434 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین