پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۴۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
استاندار کرمان مشوق‌های فرزندآوری در حوزه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد. زینی‌وند در شورای راهبردی جمعیت استان با اشاره به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و استان گفت: بر اساس نمودار‌ها و پیش‌بین‌ها، آنچه باعث نگرانی شده طی ۱۵تا۲۰ سال آینده جمعیت فراوانی از کشور به نوعی از کار افتاده و بازنشسته خواهیم داشت.
شعار سال: وی مشوق‌های فرزندآوری در حوزه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر دید عمیقی به مسائل جامعه باشیم، فرهنگسازی هم صورت می‌گیرد.

استاندار کرمان همچنین بر محصور کردن آرامستان‌ها تاکید کرد و گفت: هیچ آرامستان غیررسمی و غیرمحصوری نباید داشته باشیم و همه باید متولی داشته باشند.
 
کاهش رشد جمعیت در استان کرمان

بر اساس این گزارش محمد قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان کرمان به کاهش رشد جمعیتی اشاره کرد و از ضرورت تشکیل شورای راهبردی جمعیت را به واسطه فرهنگسازی و راهکار‌ها برای رشد جمعیتی نام برد.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با بیان اینکه کاهش رشد جمعیتی در استان کرمان از رشد جمعیتی کشور پیروی کرده است، گفت: از ثبت‌نام ۹۷درصدی استان برای کارت هوشمند ملی و صدور ۷۶درصد کارت‌ها خبر داد و گفت: مشکل بدنه کارت‌ها برطرف شده و به زودی کارت‌ها تحویل داده می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر ۴۹هزار و ۸۴۳مورد کارت هوشمند صادره در ثبت احوال موجود است که شهروندان باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

قاسمی همچنین از برون سپاری ۲۴۸هزار و ۲۹۶مورد خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت طی سال۹۹ خبر داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۱۳خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: iribnews.ir، ۳۱۲۶۲۴۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
کاهش فشار اقتصادی تشویقی تر این امر نیست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
با این شرایط اقتصادی کسی دیگر به فکر بچه دار شدن نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین