پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در ادامه با اشاره به برخی از تبلیغات سوی مخالفان آیت‌الله رئیسی درباره اینکه در صورت پیروزی به دنبال جنگ خواهند بود، گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم بلکه به دنبال عزت مردم هستیم. وی افزود: دولت باید به دنبال فامیل بازی و یقه سفید‌ها نباشد و دغدغه دولت باید مردم و گفتمان امام راحل باشد.
شعار سال: علی نیکزاد در جمع مردم زنجان در سخنانی به زبان ترکی اظهار کرد: مردم زنجان ما ستاد آقای رئیسی به شما مدیون هستیم، چون در دوره قبل بیشتر از ۵۰ درصد زنجانی‌ها به آقای رئیسی رای دادند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی هیئات استان زنجان را کانون عشق و دلدادگی به اهل بیت عنوان کرد و گفت: زنجان با حضور بزرگترین و نام‌آورترین مردان در عرصه همواره حضور داشته است و جایگاه ویژه در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه زنجان قهرمان عنوان دیار غواصان دریادلی را از مقام معظم رهبری گرفته است، گفت: سند افتخار زنجانی‌ها شهید شهریاری است که در بحث هسته‌ای کاری ماندگار انجام داد در حالی که دشمنان معتقد بودند، ایران در بحث هسته‌ای به جایی نمی‌رسد.

نیکزاد در ادامه ضمن تشریح شرایط کشور در ۴۲ سال گذشته افزود: در ۴۲ سال گذشته نظام دموکراتیک و جمهوریت در کشور حاکم بوده و هر سال انتخابات در کشور برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اقدامات دولت‌های مختلف گفت: در هشت سال گذشته ضعف‌هایی در مدیریت بوده که موجب ناامید مردم شده است.

وی تصریح کرد: کسانی که رای آوردند قرار بود خادم مردم باشند، اما آیا دولت‌ها به ویژه در ۸ سال اخیر این اهداف را تحقق بخشیدند و خواسته‌های مردم برآورده شد؟

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی افزود: امروز آقای همتی که نامزد ریاست جمهوری است باید پاسخگو باشد که چرا ۱۱ نفر ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند، در حالی که مردم عادی برای دریافت تسهیلات در مشکل هستند.

وی اقدامات دولت در برخی از موضوعات اقتصادی را نادرست خواند و گفت: امروز دولتی سرکار است که برادر رئیس جمهور و معاونش و داماد وزیر در زندان است، این چطور دولتی است؟

نیکزاد با انتقاد از کوتاهی دولت در صادرات سیب و واردات موز بیان کرد: این مشکل ناشی از ضعف مدیریت بود، همانطور که در بحث مرغ ضعف مدیریت را شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در شان کشور نیست که قرارگاه مرغ تشکیل شود و پس از بررسی‌های متعدد تولیدکنندگان و اتحادیه‌ها دلیل این مشکل را سوءمدیریت و تعارض منافع اعلام کنند.

وی صحبت‌های خود را با طرح این سوال که آیا ادارات دولتی امروز در خدمت مردم هستند، ادامه داد و گفت: بنده دست کارمندان دولت را می‌بوسم، ولی می‌بینیم که کار‌ها خوب پیش نمی‌رود.

نیکزاد در ادامه به مشکلات جوانان در بحث اشتغال و ازدواج اشاره کرد و گفت: این‌ها حق مسلم جوانان هستند که دولت باید آن‌ها را فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی به سوال خود از همتی درباره عدم پرداخت تسهیلات مسکن اشاره کرد و گفت: جواب همتی این بود که نمی‌توانم وام دهم که بانک‌ها سال‌ها منتظر بازپرداخت آن بمانند.

وی با اشاره به اینکه ضغف مدیریت موجب طمع دشمن به کشور شده است، گفت: با توجه به وجود این مشکلات قوه دیگری غیر از قوه مجریه وارد عمل شده و به دنبال رسیدگی به مشکلات است.

نیکزاد افزود: البته ادعا نداریم که امروز قوه قضاییه مدینه فاضله شده و هنوز هم جا برای کار زیاد است، اما امروز قوه قضاییه خط قرمز ندارد و به سمت حکومت امیرالمومنین (ع) رفته است و امروز پوشه قرمز زیر میز در این قوه وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی با اشاره به وجود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم گفت: دولت از این نقدینگی درست استفاده نکرد، بلکه مردم را به بورس آورد و به خاک سیاه نشاند.

نیکزاد خطاب به دولت گفت: دولت محترم ۴۶ میلیون نفر از مردم بعد از دعوت شما به ‎بورس، تا ۴۰ درصد از سرمایه شان را از دست داده‌اند، باید پاسخگو باشید.

وی به انجام تعهدات برجام نیز اشاره کرد و گفت، در برجام فقط ما تعهد کردیم و طرف مقابل کاری نکرد و نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه پول‌های بلوکه شده نیز برنگشت.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: وقتی دولت شنید که آن فرزند شیطان شهید سلیمانی را به شهادت رسانده است، تحرکی نکرد و مردم وقتی این‌ها را دیدند به یک قوه دیگر پناه آوردند.

نیکزاد با اشاره به اینکه امروز دنبال این هستیم قوه‌ای که دارای سلامت اخلاقی و اعتقاد به موضوعات در سطح اجتماعی دارد را بنا کنیم، بیان کرد:در صورت پیروزی آقای رئیسی آلوده شدگان به بیت‌المال در دولت آقای رئیسی جایی نخواهد داشت، چرا که باید دولتی سرکار بیاید که ویژگی‌های انقلابی بودن را داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه دولت رئیسی به دنبال برقراری عدالت است، تصریح کرد: در کشور نباید امضای طلایی و زد و بند وجود داشته باشد و باید حکومت اسلامی را داشته باشیم.

رئیس ستاد رئیسی گفت: مشکلات زنجان از جمله خام فروشی، مشکلات صنایع دستی، موضوع پسماند از جمله مشکلاتی است که به همت قوه قضاییه حل شده است.

وی به سوال خود از آقای رئیسی درباره اینکه چرا با وجود اختیارات در قوه قضاییه به قوه مجریه می‌رود گفت: جواب وی این بود که در قوت قضاییه من به دنبال علت هستم و هرقدر هم تلاش کنم همین شرایط خواهد بود، اما در قوه مجریه به دنبال حل مشکلات خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در ادامه با اشاره به برخی از تبلیغات سوی مخالفان آیت‌الله رئیسی درباره اینکه در صورت پیروزی به دنبال جنگ خواهند بود، گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم بلکه به دنبال عزت مردم هستیم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی افزود: دولت باید به دنبال فامیل بازی و یقه سفید‌ها نباشد و دغدغه دولت باید مردم و گفتمان امام راحل باشد.

وی در پایان ضمن دعوت از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: ما به دنبال این هستیم که مردم مشارکت کنند، چون در آن صورت دشمن هم به کشور ارزش گذاری خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیس بیان کرد: جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال ثابت کرده است که جمهوریت و مردم سالاری دینی را در اولویت داشته و در طول این مدت انتخابات بسیاری برگزار کرده است، پس امیدواریم این انتخابات نیز با شکوه مثل ادوار گذشته برگزار شود.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۳۱۹۰۰۰۹۷۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین