پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
سید رسول موسوی نامزد میاندوره‌ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان تهران با تاکید بر انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انتخابات ۲۸ خرداد مردم بار دیگر حضوری پرشور وباشکوه‌تر از دوره‌های گذشته در صندوق‌های رای خواهند داشت چرا که می‌دانند تضمین کننده برنامه‌ها، خواسته‌ها و دغدغه‌های آنان با انتخاب اصلح است.
شعار سال: نامزد میان دوره‌ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان تهران با بیان اینکه انتخاب فرد شجاع، مدیر، پاسخگو و اصلح تضمین کننده کشور خواهد بود، گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که به آن‌ها اعتماد و اطمینان دارند و می‌دانند که دچار انحراف و فساد نخواهند شد و برای اسلام، پیشبرد اهداف انقلاب و گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلابی و نیز رفاه مردم کار و تلاش خواهند کرد.

سید رسول موسوی با اشاره به همین انتخاب اصلح، افزود: انتخاب نمایندگان اصلح یعنی انتخاب افرادی که به فکر مردم و دلسوز آنان باشند و برای همکاری و همدلی با دولت، قوه قضاییه و بخش‌های دیگر به منظور پیشرفت کشور و اجرای کار‌های بزرگ تلاش کنند.

وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی توصیف کرد واظهارداشت:همچنان که شرکتِ در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.
نامزد میاندوره‌ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان تهران تصریح کرد: منتخب مردم باید در عین‌حال دارای کارکرد مناسب باشند تا بتوانند زمانی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند مشکلات مردم را برطرف کرده و علاوه بر این تصمیمات درست و صحیحی بگیرند.

موسوی افزود:افرادی که به دغدغه‌های ملت و رهبری توجهی ندارند و با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب فاصله‌دارند نمی‌توانند نمایندگان خوبی برای ملت ایران باشند.

وی همچنین در خصوص اقدامات دشمنان برای سست کردن انتخابات نیز اظهارداشت: در هر دوره‌ای از انتخابات دشمنان نظام مقدس اسلامی تلاش کرده اند تا اتهاماتی را علیه نظام مطرح کنند تا حضور مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ کنند، ولی بصیرت و بینش مردم به لطف الهی و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برنامه‌ها و اهداف آن‌ها را نقشه برآب کرده است.

نامزد میاندوره‌ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان تهران اضافه کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز مردم بار دیگر حضوری پرشور وباشکوه‌تر از دوره‌های گذشته در صندوق‌های رای خواهند داشت چرا که می‌دانند تضمین کننده برنامه‌ها، خواسته‌ها و دغدغه‌های آنان با انتخاب اصلح است.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین