پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
معاون عملیات فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : فعال ساختن فرودگاه در شرق استان به خصوص در شهرستان میناب یک ضرورت اساسی است.

شعار سال: عبدالله حسن‌زاده مقدم در حاشیه برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل در شهر بندرعباس اظهار کرد : هرمزگان به لحاظ امکانات و تجهیزات مقابله با بحران بیشتر نگاهش به استان‌های دیگر است و زیرساخت‌ها در این بخش به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

وی افزود: فعال ساختن یک فرودگاه در شرق استان به خصوص در شهرستان میناب یک ضرورت اساسی است که باید در حوزه پدافند غیرعامل در استان به آن توجه داشته و در عین حال برای مقابله با بحران‌های احتمالی از آن استفاده کنیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان با بیان این که پایش مستمر توانایی‌های استان در زمینه بهره‌مندی از تجهیزات آماده به کار جهت استفاده در زمان بحران اهمیت فراوانی دارد، عنوان کرد: نیاز استان به بالگرد امدادی ضروری است.

حسن‌زاده مقدم ادامه داد: آمادگی عمومی در جامعه به منظور رفتار درست در زمان بروز بحران تنها با رشد آموزش‌های مداوم و اطلاع‌رسانی پیوسته میسر است که باید اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان را در کانون برنامه‌‌های این حوزه قرار دهیم.

وی گفت: در مقابله با بیوتروریسم نیز در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و در استان هرمزگان نیز پایش‌های مستمری توسط دستگاه‌های مختلف در سطح جامعه جریان دارد تا هرگونه مخاطره احتمالی در این زمینه با سرعت شناسایی شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل باید در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی در همه دستگاه‌ها مورد توجه باشد و هرگونه برنامه توسعه‌ای به خصوص در حوزه ساخت و ساز و یا تغییر ابنیه‌ها با اولویت پدافند غیرعامل صورت گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت میناب نیوز، تاریخ انتشار 5 آبان 95 ، کد مطلب: 2031: www.minab-news.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین