پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
دادستان رودبار با اشاره به بازداشت ۱۲ فرد متخلف در جریان برگزاری انتخابات در این شهرستان، گفت: ۱۰ نفر با اخذ تعهدات آزاد و دو نفر در بازداشت هستند.
شعارسال: هادی بشری با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۶ هزار پرونده وارد دادسرای شهرستان رودبار شد و علاوه بر پرونده‌های ورودی، پرونده‌های گذشته هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی، موضوع اغلب پرونده‌های ورودی به دادسرا را دعاوی ثالث برشمرد و بیان کرد: به عنوان مثال ۸۰ درصد املاک شهر رستم آباد دارای سند نسقی بوده که این موضوع موجب تشکیل پرونده‌های متعدد در این راستا شده است.

دادستان رودبار با اشاره به فعالیت دو کارگروه رفع موانع تولید و نظارت بر عملکرد معادن در این شهرستان، تصریح کرد: در کارگروه رفع موانع تولید تاکنون ۱۳ مورد پرونده تشکیل شده و تلاش می‌کنیم با بررسی‌های میدانی از واحد‌های تولیدی، مشکلات واحد‌های نیمه فعال و تعطیل را برطرف کنیم.

بشری همچنین اضافه کرد: در کارگروه نظارت بر معادن هم که بازدید آن هفته‌ای دو بار در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود تمامی معادن شهرستان توسط کارشناسان مورد پایش قرار می‌گیرد.
 
بازداشت ۱۲ متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار

رفع تصرف ۳۵۵ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی در رودبار

وی افزود: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفین و رسیدگی جدی پرونده‌ها و رعایت عدل و عدالت، هیچ گونه اغماضی ندارد.

دادستان رودبار با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، به تشریح نقش نظارتی رسانه و خبرنگاران در جامعه پرداخت و گفت: بسیاری از مواردی که دستگاه قضا ورود می‌کند توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود و استمرار این تعامل می‌تواند در کاهش تخلفات مؤثر باشد.

بشری از رفع تصرف ۳۵۵ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی در شهرستان رودبار خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ریالی این مقدار اراضی رفع تصرف شده به بیش از ۶۰۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با تاکید بر اینکه صیانت از منابع طبیعی و معادن و انفال عمومی جز اولویت‌های دستگاه قضائی است، گفت: روند صدور مجوز برای بهره برداری از معادن می‌بایست در شهرستان صورت گیرد چرا که متولیان شهرستان زیست بوم و مردم آن شهرستان را می‌شناسند.

دادستان رودبار، انتخابات ۱۴۰۰ را باشکوه، سالم و دارای نظم و انضباطی خاص برشمرد و بیان کرد: با پایش‌های میدانی که در روز انتخابات صورت گرفت، ۱۲ نفر به علت  بازداشت شدند که ۱۰ نفر آن‌ها با اخذ تعهدات آزاد و دو نفرشان هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازگیل خبر، تاریخ انتشار ۷ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۰۷۴۱، www. gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین