پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه درباره فرآیند سیاسی حل بحران سوریه به ویژه آمادگی‌ها برای برگزاری نشست آستانه و نشست کمیته بررسی قانون اساسی و همچنین روابط دوجانبه گفتگو کردند.
شعار سال: فرستاده ویژه رئیس‌ جمهور روسیه و هیات همراه وی امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار و درباره روابط راهبردی دو کشور و تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

دیدار اسد با لاورنتیف و هیات همراه او در دمشق حول محور روابط راهبردی میان دو کشور و زمینه‌های همکاری دوجانبه بود و در این دیدار بر اهتمام مشترک و اولویت‌دهی دو کشور به توسعه این همکاری در همه زمینه‌ها و در راستای منافع دو ملت دوست تاکید شد.

بر اساس این گزارش، دو طرف تازه‌ترین تحولات مربوط به فرایند سیاسی در قالب نشست‌های استانه یا نشست‌های کمیته بررسی قانون اساسی را بررسی کردند و لاورنتیف، اسد رادر جریان آمادگی‌ها برای برگزاری نشست آتی روند آستانه قرار داد و تاکید کرد که همکاری‌ها در این زمینه باید بدون هیچ مداخله خارجی که مانع دستیابی به نتایج مثبت می‌شود، ادامه یابد.

دو طرف همچنین تازه‌ترین تحولات منطقه و تلاش‌های روسیه برای حمایت از ملت سوریه در برابر تروریسم و تحریم‌ها را بررسی کردند و طرف روسی بر موضع ثابت کشورش در احترام به اصول قانون بین الملل و حاکمیت کشور‌ها و اراده ملت‌ها و اعتماد به گفتگو به عنوان خاستگاه اصلی برای ایجاد راه حل‌های مشکلات و بحران‌های جهان تاکید کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۱تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۳۱۱۹۱، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: روسیه ، پوتین ، سوریه ، بشار اسد
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین