پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا برای تغییر سرنوشت کشور راهبردهای مختلفی ازجمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وحتی عملیات روانی را انتخاب کرد اما تمام تلاش‌های او ناکام ماند.

شعار سال: به نقل از صدا و سیما، سردار حسین سلامی در سخنرانی در مراسم راهپیمایی دانشجویان صنعتی شریف که بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد این دانشگاه انجام شد افزود: امروز تعدادی از دانشجویان مؤمن و متعهد بیرق دار فرهنگ و جامعه هستند و با جهت گیری درست در حساس ترین مقاطع از تاریخ این پرچم را به دوش می کشند.

وی گفت: ما هم اکنون در موقعیت حساس و سرنوشت ساز کشور از نظر روند سیاسی قرار داریم که مستقیماً سرنوشت سیاسی، فرهنگی، پیشرفت ما در تمامی شئونات را تعیین می کند که درک واقعیت های این دوره برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا برای تغییر سرنوشت کشور راهبردهای مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حتی عملیات روانی را انتخاب کرد اما تمام تلاش‌های او ناکام ماند.

سردار سلامی افزود: امروز در حساس ترین نقطه قرار داریم نقطه ای که تمرکز تمام راهبردها از سوی نظام سلطه برای تضعیف آن متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین فراز بازدارندگی و راهبردی دشمن بر قلب جهان اسلام یعنی ایران متمرکز است گفت: ما توانسته ایم در زمینه های مختلف راهبرد دشمن را برهم زده دشمن را دچار تفرقه کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروزه سیاست های دشمن متوقف و دچار دوگانگی و تفرقه شده است که نسبت به عملکردش در سال های گذشته متفاوت است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمن (آمریکا) تاکنون۸۰ کودتا و مداخله نظامی در جهان کرده است، گفت: هم اکنون درک دشمن تغییر کرده و برای نخستین بار با انقلابی تحت عنوان انقلاب اسلامی ایران مواجه شد درحالی که هدف او تشکیل یک خاورمیانه جدید بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در تغییر سرنوشت کشور ناکام مانده است، افزود: آمریکا برای تغییر سرنوشت کشور از تمام راهبردهای خود استفاده کرده و در تمامی زمینه ها ناکام مانده است برعکس ما توانسته ایم جدای از نظام آمریکا یک نظام سیاسی مستقل بسازیم و با اجرای الگوهای دوستی، دشمنی آمریکا را به همه جهانیان نشان دهیم.

سردار سلامی گفت: هم اکنون ما ضلع مهمی از هندسه قدرت در جهان به شمار می آییم که در تمام منطقه شعله های بیداری اسلامی روشن شود.

وی افزود: امروز ما درتمامی عرصه ها فعالیت مستقیم خود را نشان داده ایم و حضور ما از دریای سرخ تا شرق مدیترانه در تمامی عرصه ها نشان داده شده است. این یک واقعیت است که ما اجازه نداده ایم آنچه آمریکا اراده کرده است به واقعیت بپیوندد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما توانسته ایم سازه های دفاعی و انقلاب را در بخشی از لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و بحرین ایجاد کنیم و راهبرد آمریکا علیه ما اعمال راهبرد بی تعادلی است.

سردار سلامی افزود: تاکنون به رغم تمام تلاش دشمنان، ایران مسیر رشد را طی کرده است و این راه را ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه در زمانی نه چندان دور تصور ساخت ماهواره و پرتاب موشک بالستیک بر روی شناور یک رؤیا بود، گفت: امروز تمامی این رؤیاها به واقعیت تبدیل شده است ولی ما هنوز نمی دانیم که در کشورهای مدرن چنین فناوری هایی وجود دارد یا نه؟

سردار سلامی افزود: امروز دشمن در تفکر و محاسبات خود به ناکامی رسیده است و برای نخستین بار شاهد هستیم که آمریکایی ها از جنگ به رکود رسیده اند در عرصه اقتصادی توان اداره جنگ منطقه ای را ندارند.

وی ادامه داد: واقعیت های سیاسی و اقتصادی امروزه به آمریکا اجازه اقدام نظامی را نمی دهد تا حدی که یک مسئول آمریکایی نمی تواند آشکارا عرض یک خیابان را طی کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسائل اجتماعی و اخلاقی را از مهمترین عوامل فروپاشی آمریکا در چند سال اخیر اعلام کرد و گفت: امروزه نرخ طلاق در ‌آمریکا به بیش از ۵۰ درصد رسیده است و در مدارس آمریکا نوجوانان آمریکایی از مشکلات جنسی رنج می برند بنابراین آمریکا دچار فروپاشی اخلاقی و سیاسی شده است.

سردار سلامی افزود: در جنگ بی‌طرفی یک گزینه محسوب نمی‌شود و امروزه دشمن تصمیم گرفته که قلب ها و ذهن های جوانان را تسخیر کند و شما جوانان آگاه توانسته اید با تمامی این تهدیدهای خطرناک مقابله کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 آبان 1395، کد مطلب: 3812510، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین