پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
دقایق اولیه بامداد شنبه ۱۹ تیرماه صدای مهیبی در تهران به گوش رسید. گودرزی معاون امنیتی استاندار تهران و سیدجلال ملکی سخن‌گوی آتش‌نشانی تهران درباره آخرین جزئیات از حادثه انفجار بامداد امروز در پارک ملت تهران توضیحاتی ارائه دادند.
شعارسال: برخی کاربران فضای مجازی خبر از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تهران داده‌اند.

شبکه خبر اعلام کرد صدای انفجار مهیبی در منطقه‌ای در شمال تهران شنیده شده است.

معاون امنیتی - انتظامی استانداری تهران با حضور در محل حادثه با تأیید این خبر افزود: علت این انفجار در دست بررسی است.

حمیدرضا گودرزی با بیان اینکه این انفجار هیچ گونه خسارت مالی یا جانی در پی نداشت، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت این انفجار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در این باره اظهار کرد: تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آن‌ها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: دقایقی پیش گروه‌های آتش نشانی برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام شدند. وی افزود تحقیقات اولیه نشان از حادثه خاصی نیست.
 
 
انفجار و صدای مهیب در تهران
 


سیدجلال ملکی با بیان این که اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند، گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده، اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

ملکی در پایان گفت: پیرو تماس‌های شهروندان مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده شمال تهران در دقایق اولیه بامداد امروز٬ نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از جستجو در بخش‌های مختلف هیچ حادثه‌ای مشاهده نشد و نیرو‌ها مراجعت کردند.
 
 
تعداد بازدید : 2
 
 

خبرنگار شبکه خبر در تماسی صوتی از محله حادثه گزارش داد:

ظاهراً یک شی ناشناس در محوطه پارک ملت منفجر شده است که خوشبختانه هیچ تلفات یا خسارتی به بار نیاورده است.

پس از شنیدن صدای انفجار عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند ولی خوشبختانه هیچ خسارت یا مجروحی نداشته است

عوامل امدادی در حال بررسی بیشتر منطقه هستند.

پیش از این فیلم‌ها و تصاویری در برخی رسانه ها منتشر و به انفجار امشب منتسب شده بود که صحت ندارد.

 
آخرین جزئیات حادثه

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: صدای انفجار امروز در محدوده غرب در پارک ملت اتفاق افتاده است. کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برخی منابع خبری از انفجار یک شی ناشناس در محوطه پارک ملت خبر داده اند که خوشبختانه هیچ تلفات یا خسارتی به بار نیاورده است.

هم اکنون نیز نیرو‌های امدادی و انتظامی در مقابل پارک ملت حضور دارند.


تعداد بازدید : 2



یک شهروند تهرانی از لحظات اولیه انفجار پارک ملت تهران فیلم‌برداری کرده که ستون دود ناشی از انفجار در تصاویر قابل مشاهده است
 
انفجار و صدای مهیب در تهران
 
 
انفجار و صدای مهیب در تهران


تصاویر محل احتمالی انفجار در داخل پارک ملت

تعداد بازدید : 3



توضیحات معاون امنیتی استاندار تهران در محل حادثه




شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مشرق، تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۳۲۳۵ و ۱۲۴۳۲۳۸، mashreghnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین