پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای به سید ابراهیم رئیسی گفت: وزرای نیرو و کشاورزی آینده باید دو چهره علمی و اجرایی باشند.
شعارسال: رحمت الله نوروزی با اشاره بحران‌های زیست محیطی و انرژی در ایران گفت: تنش آبی، در خاورمیانه و مخصوصا در کشور ما جدی شده است، ما امید داریم که سید ابراهیم رئیسی نیروی دانا، متخصص و جهادی را برای دو وزارت خانه نیرو و جهاد کشاورزی انتخاب کند.
 
 
وزیر نیرو و کشاورزی باید بادقت تمام انتخاب شوند/ استفاده از چهر‌ه‌های علمی و اجرایی برای وزارت نیرو و کشاورزی


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بحران آب و برق را در یک ماه اخیر لمس کرده‌اند، گفت: وزرای نیرو و کشاورزی باید دو چهره علمی و اجرایی باشند و وزیر آینده باید سند راهبردی در زمینه حل مشکلات استانی ایران تنظیم کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ادامه داد: در زمینه کشاورزی باید چاه‌های غیرمجاز را مدیریت کنیم. کوچک‌ترین مسائل حوزه کشاورزی و انرژی نیازمند سند راهبردی و برنامه جامع است. از سید ابراهیم رئیسی می‌خواهم که وزیری مدیر، مدبر و متخصص در رأس وزارت خانه‌ها بگذارد.
 
وزیر نیرو و کشاورزی باید بادقت تمام انتخاب شوند/ استفاده از چهر‌ه‌های علمی و اجرایی برای وزارت نیرو و کشاورزی


نوروزی با اشاره به میزان هدر رفت آب ایران تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی آینده باید بتواند آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای را جدی بگیرد، چرا که هدر رفت آب در مکان‌های عمیق بسیار زیاد است. همچنین باید توانمندی‌های حوزه‌های دانش‌بنیان را بکار بگیریم.

نوروزی در پایان افزود: مشکلات ما فقط در نقاط مرزی نیست. شاید باورتان نشود که هم‌اکنون در مرکز استان گلستان قطعی آب داریم و شهرستان‌هایی مثل علی آباد کتول قطعی آب و برق را تجربه می‌کنند. ما نیازمند اهتمام جدی رئیس جمهور آینده، برنامه دقیق و علمی و اراده جدی و جهادی هستیم.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۱۹۱۳۳۲۴، isna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین