پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
در بیانیه دانشگاه تورنتو آمده است: هکر‌های صهیونیستی تا به حال توانسته اند از طریق تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی به حساب فردی برخی از افراد دسترسی پیدا کنند.
شعار سال : گروه تحقیقاتی امنیت فضای مجازی در دانشگاه تورنتوی کانادا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در یکی از آخرین اقدامات خرابکارانه خود، حساب کاربری صد‌ها فعال اجتماعی، خبرنگار، روزنامه نگار و مخالفان این رژیم را در سراسر جهان هک و به اطلاعات شخصی آن‌ها دسترسی پیدا کرده است.

هکر‌های صهونیست حساب‌های مخالفان خود را هک کردند
به گفته این گروه تحقیقاتی گروهی موسوم به "کاندیرو" (Candiru) مسئولیت این حملات را در هفته‌های گذشته بر عهده گرفته است.

گروه تحقیقاتی دانشگاه تورنتوی کانادا همچنین در نتیجه تحقیقات خود گفته است: "کاندیرو" یک شرکت مخفی جاسوسی است که تمامی بدافزار‌های جاسوسی را به صورت انحصاری در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

در بیانیه دانشگاه تورنتو در همین زمینه آمده است: هکر‌های صهیونیستی تا به حال توانسته اند از طریق تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی به حساب فردی برخی از افراد دسترسی پیدا کنند.

گفته می‌شود این هکر‌ها برای ورود و دسترسی به حساب‌های کاربران، خود را به عنوان سازمان‌های طرفدار حقوق بشر، سازمان عفو بین الملل و یا نهاد‌های طرفدار جامعه مدنی معرفی می‌کنند.

این گروه تحقیقاتی اعلام کرد بیشتر افرادی که تحت تاثیر این هکر‌ها حساب‌های کاربریشان مسدود شده از کشورهایی، چون فلسطین، لبنان، ایران، ترکیه، ارمنستان، یمن و سنگاپور هستند.

به گفته محققان این دانشگاه، این هکر‌ها می‌توانند اطلاعات شخصی افراد را در حساب‌های کاربری برخی نرم افزار‌های پرکاربرد از جمله تلگرام، اسکایپ، فیس بوک و جی میل هک کرده و آن‌ها را در اختیار بگیرند.

همچنین گفته می‌شود مقامات صهیونیستی از جمله سرمایه گذاران اصلی حملات سایبری و طراحی بدافزار‌های رایانه‌ای در جهان هستند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۲۲۶۳۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین