پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
بیرمی: رئیس ارشاد تنگستان اظهار داشت : طرح پایتخت کتاب ایران کمک فراوانی به گسترش فرهنگ مطالعه می کند.
شعارسال: عباس جاودانی که در جمع کارکنان ارشاد تنگستان و در جلسه هماهنگی جهت اجرایی نمودن طرح پایتخت کتاب ایران سخن می گفت ، افزود : گسترش فرهنگ مطالعه که یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری نیز هست ، باید در اولویت برنامه ریزی های فرهنگی قرار گرفته و در این راه طرح پایتخت کتاب ایران می تواند به گسترش فرهنگ مطالعه کمک شایانی نماید.

وی در ادامه با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در سطح کشور تصریح کرد : بدون شک افزایش مطالعه به خصوص در بین جوانان می تواند به رشد فرهنگی جامعه بیانجامد.

وی در پایان گفت : در راستای طرح پایتخت کتاب ایران به زودی و با ایجاد راهکارهایی بهترین و کاربردی ترین ایده ها را از نخبگان و دیگر علاقمندان جمع آوری خواهیم نمود تا بتوانیم در جهت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های موثری برداریم.

با اندکی اضافات وتلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بیرمی، تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1395، کدخبر: 28269، www.btnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین