پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
شرکت بازرگانی دولتی ایران مدعی شده است که مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرار دارد و افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت ممنوع است. باید خدمت مدیران این شرکت گفت که کمتر شکر گویی نموده و بخش زیادی از نانوایان بشکل غیر رسمی و به اصطلاح شما غیر قانونی، افزایش قیمت داده اند. اگر مرد میدان هستید، نظارت کنید و اگر نمی‌توانید، پیشنهاد سکوت می‌دهیم.

  شعار سال:شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرد.
 
 شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای در خصوص قیمت نان، با استناد به مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان اعلام کرد که آنالیز تعیین و ابلاغ قیمت نان به صورت منطقه‌ای در اختیار استانداران قرار گرفته بود.
 
در بخش دیگر از این اطلاعیه با بیان اینکه مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرار دارد، افزایش قیمت نان را قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت ممنوع اعلام کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 28  تیر   1400، کدخبر: 5261881، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین