پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
آقای رضایی شما که خود فرزند خوزستان هستید برای خوزستان چه کرده‌ای که حالا به جای پاسخگویی و اظهار شرمندگی در مقابل خوزستانی‌ها توپ را صرفا در زمین دولتمردان می‌اندازید؟! مگر مردم خوزستان در زمان حمله صدام برای دفاع از خوزستان منتظر دولتمردان خائن آن زمان مانده بودند که حالا پس از گذشت ۳۴ از پایان جنگ آن‌ها را به دولتمردان کنونی حواله می‌دهید؟!
شعار سال: آقای رضایی شما که خود فرزند خوزستان هستید برای خوزستان چه کرده‌ای که حالا به جای پاسخگویی و اظهار شرمندگی در مقابل خوزستانی‌ها توپ را صرفا در زمین دولتمردان می‌اندازید؟! مگر مردم خوزستان در زمان حمله صدام برای دفاع از خوزستان منتظر دولتمردان خائن آن زمان مانده بودند که حالا پس از گذشت ۳۴ از پایان جنگ آن‌ها را به دولتمردان کنونی حواله می‌دهید؟! آقای رضایی نگارنده این انتقاد، خود فرزند خوزستان است که حدود ۲۰ سال قبل به خاطر بسیاری از مشکلات به همراه خانواده مجبور به مهاجرت شدند و طی این سال‌ها نه تنها مشکلات خوزستان کمتر نشد بلکه هزاران برابر شده است!

محسن رضایی بر علیه محسن رضایی

پایگاه تحلیلی خبری نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین