پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
هنوز بعد از 40 سال ،مدیران ما یاد نگرفته اند که در خصوص موضوعی که تخصص ندارند نباید حرف بزنند. پیرو برپایی نمایشگاه هوافضای روسیه و شرکت جمهوری اسلامی ایران، سفیر ما در روسیه، اقدام به ستودن توانمندی های ایران کرده است. باید از ایشان پرسید که شما چه تخصصی در این خصوص دارید و حداقل بفرمائید نظرات تان بر اساس توضیحات چه مقامی ، ارایه شده است؟

  شعار سال:کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، توانمندی‌های صنعت هوایی جمهوری ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هوا و فضای روسیه با عنوان ماکس ۲۰۲۱ را ستود و گفت: ایران با توانمندی بالا در این نمایشگاه معتبر شرکت کرده است.

جلالی بعد از بازدید از این نمایشگاه معتبر بین المللی که به همراه امیر افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع انجام شد در مسکو افزود: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از توانمندیهای خود در صنعت هوایی را در این نمایشگاه عرضه کرده است اما پیشرفت و توان ما در این صنعت کاملا مشهود است و این باعث افتخار برای کشور جمهوری اسلامی ایران است.
 
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هوافضای روسیه موسوم به ماکس-۲۰۲۱ با حضور فعال جمهوری اسلامی ایران و ۵۵ کشور از روز سه شنبه در محل مجموعه نمایشگاه هوایی شهر ژوکوفسکی در شرق مسکو آغاز به کار کرده است و تا سوم مرداد برپاست.
 
جلالی اظهار داشت: محصولات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه نشان می دهد که کشورمان در بخش های مختلف صنایع هوایی حرف زیادی برای گفتن دارد و ما می توانیم اینها را به بازارهای های جهانی عرضه کنیم و در بازار روسیه هم مشارکت کنیم.
 
وی گفت: نکته قابل توجه این است که این کارهای بسیار بزرگ به نمایش گذاشته شده در بخش های مختلف در شرایط تحریم علیه ملت ما و به دست جوانان ما شکل گرفته و افتخار آفرین است.
 
جلالی اظهار داشت: بر اساس داده های این نمایشگاه و همچنین توضیحات وزارت دفاع در زمینه پیشرفت های نظامی بخصوص در حوزه پهپادی دستاوردهای ما بسیار افتخارآفرین است.
 
جلالی تصریح کرد: اینکه ایران در حوزه پهپاد دارای قدرت بسیار بالایی است و ما توانمندی ساخت پهپاد و بالگرد به شکل کامل داریم این برای کشور قابل افتحار هست.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بر اساس اعلام معاون وزیر دفاع، در این حوزه جوانان در گروه سنی ۳۵ سال کارهای زیاد را که انجام داده اند و این موضوع نشان می دهد که جوانان ما استعداد و توانمندی های بسیار بالایی دارند.
 
وی گفت: امروزه توانمندی های کشور به جایی رسیده است که در طول چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه پهپهادی به شکوفایی دست پیدا کرده ایم تا جایی که امروز دشمنان ما هم در این خصوص  به توانمندی جوانان ما در این حوزه ها معترفند.
 
سفیر ایران در روسیه  خاطرنشان کرد که شرکت های دانش بنیان ایرانی تجربیات بسیاری در عرصه های علمی اندوخته اند و از امکانات کافی برای توسعه توانمندی ایران در عرصه های علمی و فناوریهای پیشرفته برخوردارند.
 
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هوا و فضای روسیه موسوم به ماکس-۲۰۲۱ با حضور فعال جمهوری اسلامی ایران و ۵۵ کشور  در محل مجموعه نمایشگاه هوایی شهر ژوکوفسکی در شرق مسکو آغاز به کار کرده است.
 
 در این نمایشگاه بین المللی که تا ۳ مرداد برپاست، وزارت دفاع ایران و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خود را به نمایش گذاشته اند.
 
در غرفه وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران تجهیزات و قطعات مهم پیشرفته در صنعت هوا و فضا، انواع پهپاد، انواع بالگرد و موتور هواپیما به نمایش گذاشته شده است.  
 
ایران همواره در نمایشگاه های ماکس روسیه حضور فعال و چشمگیری داشته است.

تعداد بازدید : 3


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  31 تیر   1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84413075

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین