پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
از مدت‌ها پیش می‌دانستیم روسیه ماهانه ۵ میلیون دوز تولید می‌کند و خط‌های مختلف را تحت لیسانس خود به کشور‌های دیگر داده است. خطی هم به ما داده که الان به درد نمی‌خورد. این خط تولیداتی از شهریورماه دارد. این خط تولید در ایران است، ولی قطعا مال ایران نیست و می‌توانند بر اساس قرارداد‌هایی که دارند محصولات را جای دیگر توزیع کنند.
شعارسال: علیرضا رییسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: عدد و رقم‌ها صرفا به خاطر فشار‌ها و تنش‌ها است. از طرفی شاید یکی از دلایلش این باشد که چرا ۱۲ میلیون دوز واکسن وارد کردیم، ولی ۸ میلیون تزریق شده. آیا توان نداریم؟ اینطور نیست. واکسن‌ها دو دوزی است. اسپوتنیک کاملا دو دوز ۱ و ۲ جدا دارد. شما نمی‌توانید اسپوتنیک ۲ را جای ۱ بزنید. همچنین واکسنی مانند استرازنکا دوز دومش باید باشد که به افرادی که دوزاول را گرفته اند بزنیم. هر تعداد واکسنی که بخواهیم داشته باشیم اگر اطمینان حاصل کنیم به همه می‌رسد باید تقسیم بر دو کنیم. ۱۷ میلیون دوز واکسن که به دست ما می‌رسد را تقسیم بر ۲ کنیم همان ۸.۵ میلیون افراد بالای ۶۰ سال است.
 
ادعای فریب روس‌ها در روند تولید واکسن کرونا در ایران
 

او درباره عقد قرارداد با روسیه گفت: از مدت‌ها پیش می‌دانستیم روسیه ماهانه ۵ میلیون دوز تولید می‌کند و خط‌های مختلف را تحت لیسانس خود به کشور‌های دیگر داده است. خطی هم به ما داده که الان به درد نمی‌خورد. این خط تولیداتی از شهریورماه دارد. این خط تولید در ایران است، ولی قطعا مال ایران نیست و می‌توانند بر اساس قرارداد‌هایی که دارند محصولات را جای دیگر توزیع کنند. برای همین برای این خط تولید ما حساب باز نکرده ایم.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۹۵۶، didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین