پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۲۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
پیمان صابریان از آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا توسط نیرو‌های اورژانس تهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر تسریع در امر واکسیناسیون و به منظور تکریم شهروندان، نیرو‌های اورژانس تهران بخشی از مسئولیت واکسیناسیون را به عهده گرفته اند.

شعار سال: رئیس مرکز اورژانس تهران از آغاز اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا توسط نیروهای اورژانس تهران خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: این طرح از امروز شنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی آغاز و تا پایان نیاز وزارت بهداشت، کمک به واکسیناسیون در کشور ادامه خواهد داشت.
 
صابریان بیان داشت: ۱۷ پایگاه ثابت و سیار اورژانس با ۴۲۰ تکنسین به صورت خودرویی و فردی آمادگی تزریق واکسن به گروه‌های سنی اعلام شده را دارد و این پایگاه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در تمامی ایام هفته در خدمت همشهریان هستند.
 
وی عنوان داشت: علیرغم افزایش تعداد مأموریت‌های اورژانس در دوران پیک پنجم کرونا، در صورت تأمین واکسن این مرکز آمادگی افزایش تعداد پایگاه برای واکسیناسیون کرونا را دارد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:  2 مرداد   1400، کدخبر:5264789 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
امید که واکسیناسیون عمومی صورت بگیرد و کرونا از بین برود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین