پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۸۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
هانیه رستمیان که با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داده بود در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیازات او به عدد ۵٧٧ رسید و در رده بیست وهشتم قرار گرفت و از راه‌یابی به فینال بازماند.
شعارسال: نخستین رقابت نماینده ایران در هشتمین روز بازی‌های المپیک با تیراندازی تپانچه ۲۵ متر سرعت از ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران در آساکار آغاز شد که «هانیه رستمیان» در گروه سوم این ماده نخستین تیر خود را شلیک کرد.

این رقابت به دلیل فضای محدود سالن در چهار گروه برگزار شد و در مجموع چهار گروه در تپانچه سرعت ٤٤ تیرانداز حضور داشتند که در این ماده ٣٠ تیر شلیک شد. رستمیان در پایان و جمع مجموع امتیازات سرعت و هدف ٥٧٧ امتیاز ثبت کرد و بیست و هشتم شد.
 

هانیه رستمیان با ثبت امتیاز ۵۷۷ به فینال نرسید
 
پرونده تپانچه ایران امروز بسته شد.

اما رقابت‌های تیراندازی در ماده تفنگ سه وضعیت مردان و ۵٠ متر سه وضعیت زنان در هفته دوم بازی‌ها برگزار می‌شود. تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت صاحب مدال شد. کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است. جواد فروغی در بخش تپانچه ۱۰ متر مدال طلا را کسب کرد.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران با ۶۶ ورزشکار (۱۰ زن و ۵۶) راهی توکیو شد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۲۰۳۸۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
با تمرین و پشتکار بیشتر میتوان نتایج بهتری در مسابقات بعدی گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین