پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۵۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
اکثر وام‌های فوری شبکه بانکی ایران در حال حاضر به شرط سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود و این وام‌ها معمولا بدون سود هستند و سود ۲ تا ۴ درصدی که دریافت می‌کنند، در واقع نرخ کارمزد خدمات بانکی است.
شعارسال: وام‌های فوری در شبکه بانکی معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد پرداخت می‌شود.

این تسهیلات ممکن است بدون سپرده هم پرداخت شود و سند ملکی یا ضامن را به عنوان وثیقه از شما درخواست کنند.

ناگفته نماند که آگهی‌های زیادی وجود دارد که وام فوری را خارج از شبکه بانکی به افراد می‌فروشند.

این وام‌ها سود بالایی دارند و دوره بازپرداخت‌شان اغلب کوتاه است. همچنین ممکن است از نظر حقوقی گرفتاری‌های پیچیده درست کنند.

در نتیجه بهتر است که قبل از دریافت این وام‌ها حتما با یک مشاور حقوقی صحبت کنید، اما در شبکه بانکی چه نوع وام‌های فوری پرداخت می‌شود؟

انواع وام‌های فوری در بانک‌های مختلف
در بانک رفاه می‌توانید بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده می‌کنید، وام بگیرید. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است و سود آن ۷ درصد بوده و سپرده‌تان ۳۶ ماه مسدود می‌شود و البته همین سپرده برایتان کار ضامن را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر نیاز به ضامن خاصی ندارید.


وام‌های فوری و بدون سود در شبکه بانکی ایران


در بانک اقتصاد نوین هم با همین شرایط یعنی سپرده‌گذاری به شما وام می‌دهند و البته سقف آن یک میلیارد تومان است و سپرده شما ۸۰ ماه بلوکه می‌شود.

البته بانک به سپرده شما سود ۱۵ درصد می‌دهد و از وام فقط سود ۴ درصد می‌گیرد.
در بانک توسعه تعاون هم می‌توانید به شرط سپرده‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه وام بگیرید.

بانک دی، اما وام فوری خود را که شرایطی مشابه وام توسعه تعاون دارد، با بازپرداخت ۶۰ درصد در نظر گرفته و سود ۲ تا ۴ درصد را دریافت می‌کند.

وام فوری بانک تجارت ۶۰ میلیون تومان است که با سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود.

در بانک سینا می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه بگیرید و در بانک صادرات وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود ۲ تا ۴ درصد پرداخت می‌شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت‌نیوز، تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۶۸۴۴۰، tejaratnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین